Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Elaborare studiu geotehnic, studiu de fezabilitate, Proiect tehnic + viza verificator atestat in domeniu, documentatie pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii, inclusiv obtinerea acestora, film publicitar de promovare a investitiei si Asigurare asis


Anunt de participare numarul 119582/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala:  Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTIAN UNGUREANU, Tel. 0251408200, int.361, 362, Email:  [email protected], Fax:  0251408230, Adresa internet (URL):  www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Elaborare studiu geotehnic, studiu de fezabilitate, Proiect tehnic + viza verificator atestat in domeniu, documentatie pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii, inclusiv obtinerea acestora, film publicitar de promovare a investitiei si Asigurare asistenta tehnica pe toata durata de realizare a lucrarilor pentru obiectivul de investitii ?Complex Sportiv Zona Aeroport?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Dolj, intravilanul com. Carcea, str. Calea Bucuresti, , zona"Cartier blocuri aviatori"
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare studiu geotehnic, studiu de fezabilitate, Proiect tehnic + viza verificator atestat in domeniu, documentatie pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii, inclusiv obtinerea acestora, film publicitar de promovare a investitiei si Asigurare asistenta tehnica pe toata durata de realizare a lucrarilor pentru obiectivul de investitii ?Complex Sportiv Zona Aeroport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71332000-4-Servicii de inginerie geotehnica (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
92111200-4-Productie de filme si de casete video publicitare, de propaganda si de informare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare studiu geotehnic, studiu de fezabilitate, Proiect tehnic + viza verificator atestat in domeniu, documentatie pentru obtinere avize, acorduri, autorizatii, inclusiv obtinerea acestora, film publicitar de promovare a investitiei si Asigurare asistenta tehnica pe toata durata de realizare a lucrarilor pentru obiectivul de investitii ?Complex Sportiv Zona Aeroport
Valoarea estimata fara TVA: 225, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 4.500 lei constituita conform art.86 HG 925/2006, garan.de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea, conf.art.180 si 181 din OUG 34/2006Decl.privind calitatea de participantCertificat de part.la licitatie cu oferta independentaCertificate constatatoare priv.indepl.oblig.exigibile de plata la bugetul local si de statCertificat ORC - elib.cu cel mult 30 zile inainte de deschid.oferteCUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani 2007-2009, Bilant contabil la data de 31.12.2008, 31.12.2009 vizat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra media anuala de afaceri pe perioada 2007, 2008, 2009 inclusiv: valoare minima impusa: 450.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani , copie contract, recomandare beneficiar, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie referitoare la utilajele si echipamentele tehnice, Declaratie pe propria raspundere a proiectantului privind respectarea dreptului de proprietate intelectuala, ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- executarea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin: - un contract de servicii similare in valoare de minim :225.000 lei fara TVACerinta minima: - 1 persoana atestata verificator de proiect in domeniul in care se executa investitia si copie atestat valabil la data deschiderii ofertelor; - 1 arhitect cu drept de semnatura ;
- 1 inginer topo cu drept de semnatura; - 1 inginer geo cu drept de semnatura; - 1 inginer structuri cu drept de semnatura;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
50%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Dolj, str. Unirii, nr.19, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate accesa din SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act alautoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala:  str. Unirii, nr.19, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 025140213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2011 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer