Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare studiului de fezabilitate si plan de afaceri pentru programul strategic de dezvoltare a infrastucturii aeroportuare la Aeroportul International Henri Coanda


Anunt de participare (utilitati) numarul 39276/16.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.2041408, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Elaborare studiului de fezabilitate si plan de afaceri pentru programul strategic de dezvoltare a infrastucturii aeroportuare la Aeroportul International Henri Coanda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea serviciilor avand ca obiect elaborarea studiului de fezabilitate si a planului de afaceri pentru Programul strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul International Henri Coanda.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74141110-3-Servicii de consultanta in dezvoltarea societatilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conf.caiet sarcini: prestarea serviciilor avand ca obiect elaborarea studiului de fezabilitate si a planului de afaceri pentru Programul strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul International Henri Coanda.
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare: 10.000 EURO prin Scris.garant.bancara.Echiv.in lei, cf.curs leu/euro din doc.de atribuireGarantia buna executie: 10 % din val.totala contract, fara TVA, prin scris.garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Preturi unitare si pret total in Euro, nu includ TVA, sunt ferme si fixe pe toata per. de valab. a ofertelor si pt.ofertant declarat castigator, peper. valab.contract.Termene predare documentatii cf.caiet sarcini.Plata cf.documentatiei.Date suplimentare solicitate sunt specificate in documentatie.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragraf. H1, H2 din Documentatia de atribuire. Declaratie pe propria raspundere priv. neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006-Formular H1; Certificat de atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale DITL din cadrul Primariei, conform documentatiei, Certificat constator si certificat de inmatriculare emise de ORC, Autorizatie AACR pe numele ofertantului pt. elaborare studii de prefezabilitate, fezabilitate, proiecte tehnice pentru obiective apartinand infrastructurii aeroportuare, cf. documentatiei, sau sa faca dovada initierii, cf. paragraf. H2.2 pct. 3. Pt. persoane juridice straine documente conform paragraf H.1.3. din documentatie si docum. edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare cf. Paragraf H.2.2 din documentatie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform parag. H3 din Fisa de date: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2004, 2005, 2006 (Fisa de informatii generale -Formularul H2 din sectiunea IV, mai mare sau egala cu 1.500.000 EUROSe solicita ca cifra medie anuala pe ultimii 3 ani, 2004, 2005, 2006 sa fie mai mare sau egala cu 1.500.000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform parag. H4 din Fisa de date. Experienta similara- finalizare in ultimii 3 ani a cel putinunui contract de elaborare SF si/sau master planuri pentru dezvoltarea infastructurii aeroportuare pt. 1 aeroport international cu capacitate de cel putin 6 milioane pasageri/an si cel putin 1 contract de elaborarea unui plan de afaceri pt. dezv. unui proiect de 100.000.000 Euro si recomandari; lista subcontractanti (Formular H5 ). Subcontractantii sa detina Autorizatie A.A.C.R. cf. documentatiei, sau sa faca dovada initierii, cf. paragraf. H4 pct. 2.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S55-068162 din 20.03.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria CN AIHCB SA, sau prin OP in contul CN AIHCB SA deschis la BRD Agentia Henri Coanda RO40BRDE12412444450; CIF RO 6222650.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2008 11:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA, Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai Ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative. Documentatia de atribuire se obtine de la sediul CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operatorul economic interesat si a dovezii platii (suma de 60 RON sa se regaseasca in contul CN AIHCB SA la data obtinerii documentatiei), program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00, cu exceptie zile nelucratoare. Date suplimentare privind cerintele min. de calificare care dovedesc cap. tehnica si/sau profesionala si modul de indeplinire sunt specificate la parag. H3 din documentatia de atribuire cat si alte cerinte de calificare sunt specificate in documentatia de atribuire.Criteriul pe baza caruia se atribuie contractul, factorii de evaluare, punctajul acordat si algoritmul de calcul se regasesc la paragraful J.4 si J.5 din documentatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 004 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.004 021/3195180, Email: [email protected], Fax: 004
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Biroul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.004 021/ 2041408, Fax: 004 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2007 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer