Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELABORARE TOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA SI APA UZATA IN COMUNA FILDU DE JOS, JUD SALAJ


Anunt de participare numarul 68759/14.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FILDU DE JOS
Adresa postala: Fildu de Jos, nr. 30, ,Localitatea: Fildu de Jos, Cod postal: 457135, Romania, Punct(e) de contact: Attila losonczi, Tel.0260/667832, Email: [email protected], Fax: 0260/667832
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELABORARE TOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA SI APA UZATA IN COMUNA FILDU DE JOS, JUD SALAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI SEIUL OFERTANTULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELABORARE TOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA SI APA UZATA IN COMUNA FILDU DE JOS, JUD SALAJ;PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII PENTRU OBTINEREA AVIZELOR, ACORDURILOR AUTORIZATIILOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ELABORARE TOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA SI APA UZATA IN COMUNA FILDU DE JOS, JUD SALAJ
Valoarea estimata fara TVA: 490, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIP. 9800 LEI SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA ORDIN DE PLATA SAU FILA CEC SAU NUMERAR LA CASERIA AUTORIT. CONTR. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 4% DIN VALOAREA TOTALA A CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA - MASURA 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA DE ELIGIBILITATE, -DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE IN ART.181 DIN oug NR. 34/2006, CERTIFICAT CAZIER FISCAL, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA EMIS DE AUTORITATILE LOCALE SI D.G.F.P, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC, CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE ORC/ COPIE DUPA AUTORIZATIE P.F.A., CAZIER JUDICIAR, NU ESTE PERMISA COMPLETAREA ULTERIOARA, NEPREZENTAREA UNUI DOCUMENT OBLIGATORIU AVAND CA EFECT DESCALIFICAREA OFERTANTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISE INFORMATII GENERALE,
BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2005; 31.12.2006;31.12.2007 INREGISTRAT LA DGFP(SE ADMIT SI INDICATORII FINANCIARI DE LA MF)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI MEDII ANUALE PE ULTIMII 3 ANI MINIM 90000 LEIVALOAREA PROFITULUI NET PE ULTIMII 3 ANI MINIM 9000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI SERVICII IN ULTIMII 3 ANI
DECLARATIA PRIVIND ASIGURAREA CU PERSONAL DE SPECIALITATE
-CV-URI COPII DIPLOME SI ATESTATE, ADEVERINTA ANGAJARE EMISA LA I.T.M LA FIRMA OFERTANTA
- DECLARATIE PRIVIND DOTAREA TEHNICA
- ISO 9001/2001 SAU ECHIVALENT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CEL PUTIN UN PROIECT SIMILAR DE CALOARE DE 100.000 LEI INSOTIT DE DOCUMENTE DOVEDITOARE COPIA CONTRACTULUI, PROCESUL VERBAL DE RCEPTIE SI RECOMANDARE BENEFICIAR- PERSONAL DE SPECIALITATE MINIM 2 INGINERI INSTALATII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1 /2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: IN NUMERAR LA CASERIA AUTORITATI CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2009 12:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, COM. FILDU DE JOS, NR. 30, JUD SALAJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT SAU IMPUTERNICITII ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECTUL DE INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA SI APA UZATA IN COMUNA FILDU DE JOS, JUD SALAJ, PRIN FONDUL EUROPEAN AGRICOL DE DEZVOLTARE RURALA - MASURA 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE CONTESTATIE IMPOTRIVA DECIZIEI CNSC ESTE DE 10 ZILE SI SE DEPUNE LA CURTEA DE APEL CLUJ, STR. STEFAN CE MARE, NR. 1, JUD CLUJ, COD POSTAL 400133, TEL 0264596110
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARUL COMUNEI FILDU DE JOS
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR.30, Localitatea: FILDU DE JOS, Cod postal: 457135, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2008 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer