Licitatie Publica - Elaborarea / actualizarea studiilor de fezabilitate, proiectelor tehnice, caietelor de sarcini si a detaliilor de executie a proiectelor finantabile in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013 Etapa a-I- a
Anunt de participare numarul 46421/14.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Bistrita
Adresa postala: p-ta Centrala nr. 6, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420040, Romania, Punct(e) de contact: Doina Naghiu, Tel.0263-237919, Email: [email protected], Fax: 0263-224706, Adresa internet (URL): http: //www.primariabistrita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea / actualizarea studiilor de fezabilitate, proiectelor tehnice, caietelor de sarcini si a detaliilor de executie a proiectelor finantabile in cadrul Programului Operational Regional2007-2013Etapa a-I- a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Bistrita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea / actualizarea studiilor de fezabilitate, proiectelor tehnice, caietelor de sarcini si a detaliilor de executie a proiectelor finantabile in cadrul Programului Operational Regional2007-2013Etapa a-I- a
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74231110-1-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.1)
74232230-5-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.1)
74252100-1-Servicii de amenajare peisagistica (Rev.1)
74276200-6-Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I: Reabilitare si modernizare strazi mun. Bistrita - 2 proiecte
Lotul II: Modernizarea dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare - 4 proiecte;
Lotul III: Infrastructura de turism - 1 proiect
Valoarea estimata fara TVA: 841, 637RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare : Lot I=6410 ron; Lot II = 1961 ron; Lot III = 1640 ron;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acceptam subcontractanti; oferta comuna declarata castigatoare/asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea ; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; -Certificat constatator, Copie dupa Certificatul de inregistrare unic , Documente care dovedesc o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi) la data de 31.12.2007 ;
- Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, inregistratla autoritatea competenta in tara respectiva-cifra medie anuala de afaceri (pe ultimii trei ani) ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara; Lista cuprinzand dotarile specifice ; Resurse umane; 4. Informatii privind subcontractantii; Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia de atribuire este disponibila la adresa www.e-licitatie.ro si la sediul aut. contr.Bistrita, P-ta Centrala 6 tel.0263/237323
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2008 13:00
Locul: Primaria municipiului Bistrita, P-ta Centrala nr.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Bistrita Nasaud
Adresa postala: str. ALBA IULIA NR 1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420178, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios din cadrul Primariei mun. Bistrita
Adresa postala: P-ta Centrala nr.2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420040, Romania, Tel.0263/223923/144, Fax: 0263/224706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2008 10:21