Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (UE si guvernamentale )pentru proiectele de investitii ale Primariei comunrei Bogati


Anunt de participare numarul 57969/09.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOGATI (PRIMARIA)
Adresa postala: SAT BOGATI , COMUNA BOGATI, JUDETUL ARGES, Localitatea: Bogati, Cod postal: 117120, Romania, Punct(e) de contact: MARIA DIACONU, Tel.0248655003, Email: [email protected], Fax: 0248655003
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborareadocumentatilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (UE si guvernamentale )pentruproiectele de investitii ale Primariei comunrei Bogati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediulautoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborareadocumentatiilor necesare obtineriide finantare prin fonduri nerambursabile (ue si guvernamentale ) pentru proiectele de investitii ale Primariei Bogati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74140000-2 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborareadocumentatiilor necesare obtineriide finantare prin fonduri nerambursabile (ue si guvernamentale ) pentru proiectele de investitii ale Primariei Bogati
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se depune garantiede participarein valoare de 15.ooo lei , cu ordin de plata , prin virament bancar , in contul RO14TREZ0515006XXX000039 sau cu scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Co-finatare Uniunea europeana, bugetul de stat , buget local;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindeligibilitatea ;Certificatul constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catrebugetul generalconsolidat , in original , sau copie legalizata , valabil la data depunerii ofertelor , sau declaratie pe propria raspundere ;Certificatul constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catrebugetele locale , in original , , valabil la data depunerii ofertelor , sau declaratie pe propria raspundere ;
Certificatconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului /autorizatie de functionare /alteleechivalente , inoriginal sau copie conform cu originalul ;
Vor fi admisinumai ofertantii care au ca obiect de activitate codurile CAEN 7022 valabil din2008 ;Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (persoane juridice /fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul Informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani(2005- 2007);Cifrade afaceri medie anuala , pentru selectara unui ofertant, pe ultimii 3 ani (2005-2007) trebuie sa fie deminim 500.000 euro respectand prevederile art. 176 din OUG 34/2006. ;Bilantul contabil pe anul 2007 , vizat de Directia Generala a Finantelor Publice ;Va fi selectat numai ofertantulcare a inregistrat profit pe ultimii 3 ani .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
2.Scrisoare de recomandare ;
3.Un numar de angajati care lucreaza in domeniulfinantarilor nerambursabile (declaratie );
4.Lista personalului care va fi angajat in proiect ;
5.Dovada certificariimanagerilor de proiect ;
6. Declaratiepersonal tehnic de specialitate (CV-uri si copii dupa diplome) ;
7.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ;
8.Certificat ISO 9001:2001 pentru activitatea de Consultanta in mamagementul proiectelor in vederea obtinerii finantarilor ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Va fi selectat care indeplinesteurmatoarele :2.-5 recomandari;3.- 50 de angajati;4. -5 persoane ;5.-3 manageri de proiect ;6.-ofertantultrebuie sa dispinade personal calificat pentru a duce la indeplinire un act aditional incheiat pentru realizarea a trei proiectecare se vor derula in acelasi timp cu o echipa de proiectcare are in componenta minim 3 persoane calificate corespunzator si un manager de proiect;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria unitatii Primariei Comunei Bogati
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Corespondenta se va face numai in limba romanaSediul Primariei Comunei Bogati , sat Bogati
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2008 13:00
Locul: sediul Primariei comunei Bogati, sat Bogati , comuna Bogati , judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de licitatie sipersoane imputernicitecu copii B.I./C.I. ale firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri StructuraleCo-finantareUniunea Europeana , bugetul de stat , buget local
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curteade Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei , nr. 5 , sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
ConsiliulNational Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleus nr. 6 , sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Bogati
Adresa postala: sat Bogati, Localitatea: Bogati, Cod postal: 117120, Romania, Tel.0248655003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2008 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer