Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea cadastrului verde al municipiului Oradea


Anunt de participare numarul 66319/14.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259.437000, 0259.436276, Email: [email protected], Fax: 0259.437000, 0259.436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Municipiul Oradea
Adresa postala: str. P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259/437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259/440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Municipiul Oradea
Adresa postala: str. P-ta Unirii, nr.1, camera 23 - parter, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259/440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Oradea
Adresa postala: str. P-ta Unirii, nr.1, camera 23 - parter, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259/437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259/440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea cadastrului verde al municipiului Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea cadastrului verde al parcurilor si scuarurilor urbane, al zonelor stradale si de blocuri, studii de fezabilitate privind infiintarea unor spatii verzi urbane pe terenurile goale, studii de sistematizare si amenajare a unor obiective recreative urbane si periurbane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71400000-2 - Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-elaborarea cadastrului verde pentru municipiul Oradea
Valoarea estimata fara TVA: 840, 336RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare 8400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl. privind eligibilitatea;
-decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;
-certif. de inregistrare;
-certif. constatator emis de ORC pt. pers. juridice romane, sau documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident pt. pers. juridice straine;
-certif. privind plata obligatiilor catre bugetul general de stat eliberat de DGFP din care sa reiasa ca nu are datorii;
-certif. privind plata obligatiilor catre bugetul local, eliberat de primariile pe a caror raza teritoriala activeaza societatea, din care sa reiasa ca nu are datorii la bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil si balanta de verificare pe anii: 2005, 2006, 2007;
- fisa de informatii generale:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 250000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl. privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
- cel putin o recomandare;
-decl. privind dotarile specifice, echipamentele tehnice necesare pt. indeplinirea contractului;
-lista cuprinzand subcontractantii;
-lista cu personalul specializat disponibil si prezentarea CV-urilor acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista cu pers. specializat sa cuprinda minim: -1 specialist in biologie; 1 specialist in dendrologie; 2 specialisti in silvicultura; 2 specialisti in topografie; 3specialisti in arhitectura peisagistica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de timp
10%
Descriere:
3.
solutia propusa
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: -caseria Municipiului Oradea, sau OP in contul RO02TREZ0765006XXX000160 Trezoreria Oradea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 12:00
Locul: sediul Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, et.1-sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare, un observator din partea comisiei locale de monitorizare a achizitiilor si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pt. informatii tehnice telef. 0259/437000, int. 176 - Comp. Protectia Mediului, Spatii Verzi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Oradea
Adresa postala: str. P-ta unirii, nr.1, Localitatea: oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000, Email: [email protected], Fax: 0259/440746
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2008 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer