Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea Documentatie tehnico-economica (faza proiectului tehnic, detaliilor de executie, Documentatiei de atribuira, Documentatiei pentru PAC, Caiete de sarcini, avize si acorduri, Asistentei tehnice si celorlalte servicii prevazute prin Legea nr. 10/


Anunt de participare numarul 92699/30.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Pana, Tel.0372462643, In atentia: Leonard Oncica, Email: [email protected], Fax: 0246212434, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea Documentatie tehnico-economica (faza proiectului tehnic, detaliilor de executie, Documentatiei de atribuira, Documentatiei pentru PAC, Caiete de sarcini, avize si acorduri, Asistentei tehnice si celorlalte servicii prevazute prin Legea nr. 10/1995 in sarcina proiectantului ) pentru obiectivul Restaurarea si valorificarea turastica durabila a monumentului istoric Manastirea fortificata Comana si modernizarea infrastructurii conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Comana - Giurgiu, Romania
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea Documentatie tehnico-economica (faza proiectului tehnic, detaliilor de executie, Documentatiei de atribuira, Documentatiei pentru PAC, Caiete de sarcini, avize si acorduri, Asistentei tehnice si celorlalte servicii prevazute prin Legea nr. 10/1995 in sarcina proiectantului ) pentru obiectivul Restaurarea si valorificarea turastica durabila a monumentului istoric Manastirea fortificata Comana si modernizarea infrastructurii conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 567, 210RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - 10000 lei; garantia de buna executie - 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare cu obligatia de legalizare pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire
ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 180 /181 din O.U.G. nr. 34/2006certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii, la data depunerii ofertelor, certificat privindtaxelesiimpozitele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii, la data depunerii ofertelor, Certficat de inmatriculare / CUI emis deOficiul Registrului Comertului - copie, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/ altele echivalente, valabil la data depunerii ofertelor - original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire
1.fisa de Informatii generale
2.informatii privind situatia financiara: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)
3.Cerinta minima: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) sa fie egala sau mai mare decat 1.000 000 lei.
Ofertantul are obligatia saprezente:
bilantul contabil la 31 decembrie 2006;
bilantul contabil la 31 decembrie 2007;
bilantul contabil la 31 decembrie 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire
lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, dovada ca a incheiat cel putin 2 (doua) contracte similare cu cel care face obiectul contractului (conform cerintelor din caietul de sarcini).
- copie dupa cele 2 (doua) contracte prezentate in fisa de experienta similara, semnata si stampilata de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea conform cu originalul»
- 2 (doua)recomandari din partea beneficiarilor mentionati anterior original sau copie legalizata
1 (unu) contract similar cu cel care face obiectul achizitiei val min 350.000 lei, declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani , informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (inginer, arhitect, persoana autorizata CADMI, etc, - certificat ISO 9001 , ISO 14001 , ISO 18001 , decl ref cond de munca si prot munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de prestare a serviciului
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr. 10, parter, camera 10.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
(maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala: Str. Portului , nr. 13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080015, Romania, Tel.0246212725, Email: [email protected], Fax: 0246217492
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: Str. Bucuresti, Nr. 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel.0372462611, Email: [email protected], Fax: 0372462651, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2009 20:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer