Licitatie Publica - Elaborarea documentatiei de cadastru necesara intabularii terenului apatinand domeniului public al statului aflat in administrarea MTI si concesionat catre CN CF ?CFR? ? SA pt. Interstatia Brasov Calatori -Harman, km 1+135-6+378(suprafata de 9,9
Anunt de participare (utilitati) numarul 131749/28.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1 , camerele P19-20, cod postal TelFax, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dospinescu, Adriana Mita, Tel. 0268/ 410709, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268/ 410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Elaborarea documentatiei de cadastrunecesara intabularii terenului apatinand domeniului public al statului aflat in administrarea MTI si concesionat catre CN CF ?CFR? ? SA pt.Interstatia Brasov Calatori -Harman, km 1+135-6+378(suprafata de 9, 9 ha).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Interstatia Brasov Calatori- Harman km 1+135-6+ 378
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiei de cadastrunecesara intabularii terenului apatinand domeniului public al statului aflat in administrarea MTI si concesionat catre CN CF ?CFR? ? SA pt.Interstatia Brasov Calatori -Harman, km 1+135-6+378(suprafata de 9, 9 ha).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Interstatia Brasov Calatori -Harman, km 1+135-6+378(suprafata de 9, 9 ha).
Valoarea estimata fara TVA: 19, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP 396 lei cf.art.86, alin.1 HG 925/2006 in cont AC (SRCF Bv) prin vir. bancar cont RO92BPOS08002606941ROL01 Banc Post sau instr.garantare in original, ordin plata/fila CEC, lichid. caserie, IMM 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, 180 si art.691 OG34/2006, Certificat de part. la licitatie cu oferta independenta conf ord. 314/2010, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor la stat, inclusiv cele locale si contributia pt. asig. sociale de stat si sanatate, valabile la data deschiderii ofertelor, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Acord de asoc., Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului, documenteIMM daca este cazul
Autorizatie ANCPI/OCPI clasa I categoria D, conf. Ord.107/2010 pt.servicii de cadastruvalabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2009 si 31.12.2010vizate si inregistrate de organele competente, , fisa de informatii generale(Formularul B3), daca beneficiaza de prevederile art.186 OUG 34/2006 va prezenta angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, in conf. Cu art.11^1 din HG 925/2006, completat cu HG 834/2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontractezeLista principalelor servicii prestate in ultimii3 ani (cu valori, perioade de livrare, beneficiari, ), Experienta similara: prezentarea din cadrul listei sus a unuia sau mai multor contracte incheiate in ultimii 3 ani, care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare celor supuse achizitiei pt.care s-a obtinut avizul avizul ANCPi /OCPI pentru suprafete mai mari de 5 ha intravilan, lista livrarilor sa fie insotita de certificari (Recomandari) din partea beneficiarilor care sustin exp. si vor fi confirmate prin prezentarea contractelor, Certificat ISO 9001 sau orice alt document care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, Declaratie de personal efective medii anuale ale personalului angajat si cadrelor de conducere, studii, pregatire profesionala, calificarea personalului, , personalul autorizat ANCPI/OCPI, CV ?uri
Declaratie privind dotarile specifice-Statie Topografiva Totala , set GPS-uri, mijloace de transport, programe specifice caluclelor topografice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2011 12:00
Locul: Str. Politehnicii nr.1, Brasov, sediul SRCF Brasov, Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)Criteriul aplicat pentru atribuireacontractului de achizitie publica este ?Pretul cel mai scazut?, motiv pentru care daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertanttilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.b)operatorii economici interesati de a participa la procedura vor trimite o scrisoare de intentie, c)caietul de sarcini, anexa la caietul de sarcini, modele de formulare, cele doua planse, modelul de contract si se afla atasate la fisa de date -6 fisiere
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, 256^ 1.b) si 256^2 din OUG34 /2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala: Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasovstr. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. 0268/474506, Fax: 0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2011 09:40