Licitatie Publica - Elaborarea documentatiei de finantare pentru proiectul Modernizarea si extinderea cladirii Centrului de primire, asistare si ingrijire a persoanelor varstnice
Anunt de participare numarul 74985/07.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Vatra Dornei
Adresa postala: Vatra Dornei, judetul Suceava, strada Mihai Eminescu, Nr. 17, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 725700, Romania, Punct(e) de contact: Iancu Turcanu, Tel.0230375229 0230375517, In atentia: dnei Mariana Boiarinof, Email: [email protected], Fax: 0230375170
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiei de finantare pentru proiectul Modernizarea si extinderea cladirii Centrului de primire, asistare si ingrijire a persoanelor varstnice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Vatra Dornei, Centrul de primire, asistare si ingrijire a persoanelor varstnice
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii: Elaborarea documentatiei de finantare pentru proiectul Modernizarea si extinderea cladirii Centrului de primire, asistare si ingrijire a persoanelor varstnice, faza DALI+PT+DDE+CF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii: Elaborarea documentatiei de finantare pentru proiectul Modernizarea si extinderea cladirii Centrului de primire, asistare si ingrijire a persoanelor varstnice, faza DALI+PT+DDE+CF
Valoarea estimata fara TVA: 33, 613RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. garantie de participare 500 ron2. garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ISO 9001; Declaratia privind eligibilitatea ( Formular 12 A ); Declaratie privind neincadrarea in situatiiile prevazute la art. 180. siart. 181 din OUG 34/2006 ( Formular 12 B);Certificat constatatoremis de ONRC; Certificate de atestare fiscala emise deAdministratiile Fiscale si AdministratiileLocale; Cod CAEN specific activitatii care va face obiectul contractului; Autorizatii/Avize/Licente in termen de valabilitate necesare desfasurarii activitatilor ce vor face obiectul contractului, fise si liste conform documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: copii ale bilantului contabil si ale contului de profit si pierdere vizate de organul competent.
Declaratie privind cifra anuala de afaceri pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pt ultimii 3 ani: mai mare sau egala cu 15000 euro (ziua de referinta pt cursul leu-euro data publicarii anuntului in SEAP)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: lista principalelor contracte de servicii de proiectare din ultimii 3 ani.
Minim o recomandare din partea unui beneficiar aferenta unui proiect prezentat ca experienta.
Declaratie privind dotarile tehnice
Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect realizarea de documentatii pentru proiecte privind infrastructura serviciilor sociale si care a avut o valoare mai mare sau cel putin egala cu valoarea estimata a contractului care face obiectul prezentei licitatii sau ofertantul a realizat cel putin o documentatie pentru proiecte de infrastructura sociala finantate din fonduri comunitare pentru administratii publice locale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 10:00
Locul: primaria mun Vatra Dornei, cam 15
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane din partea ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/214874, Fax: 0230/214874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Mun Vatra Dornei
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu nr 17, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 725700, Romania, Tel.0230/375229, Email: [email protected], Fax: 0230/375170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2009 10:00