Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatiei de proiectare si executia de lucrari "ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR CORNESTI, STOIANA,MORAU,LUJERDIU SI FUNDATURA,COMUNA CORNESTI,JUDETUL CLUJ


Anunt de participare numarul 19206/18.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CORNESTI
Adresa postala: LOC. CORNESTINR.14JUD.CLUJ, Localitatea: Cornesti, Cod postal: 407250, Romania, Punct(e) de contact: EMILIA ANDREI, Tel.0264/355516, Email: [email protected], Fax: 0264/355515
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiei de proiectare si executia de lucrari "ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR CORNESTI, STOIANA, MORAU, LUJERDIU SI FUNDATURA, COMUNA CORNESTI, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: com.Cornesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiei de proiectare si executie de lucrari pentru alimentare cu apa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: lot 1 proiectare: valoare maxima130.965.99 leilot 2 executie lucrari valoare maxima2.891.309.00lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 891, 309RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrarile suplimentare diverse si neprevazute se vor achizitiona prin procedura de negociere .
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
ofertantul trebuie sa depuna o garantia de participare la licitatie in valoare de 30.500 leigarantia de buna executiepentru executie lucrari este 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local -- conform procedurii aplicate proiectelor finantate din fonduri SAPARD (in conformitatecu programul Sapard)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia pentru depunerea unei oferte comune (art.44/OUG 34), asociere legalizata la data atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata maxim 3, prima transa 35% , durata de executie a contractului 30septembrie 2008 termen maxim aprobat de APDRP.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis
de Oficiul Registrului Comertului (forma completa); Autorizatie de functionare/alte echivalente;
Statutul si contractul de societate si actele aditionale la statutul si contractul de societate;
Certificat de sarcini fiscale, valabil la data de 31.05.2007, emis de Ministerul Finantelor Publice,
care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului valabil la data de 31.05.2007Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul nu se respecta Circulara APDRP 171/2007.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 3 ori valoarea ofertei prezentate (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);b) Profitul net conform ultimului bilant contabil annual auditat trebuie sa fie pozitiv;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor executii de lucrari din ultimii 5 ani; Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, ;Fisa de experienta similara; Documente care confirma certificarea sistemului calitatii ISO: 9001 pentru lucrari similare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2.121561300190/07.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la caseria Consiliului local Cornesti a costului documentatiei sau prin fila CEC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de catre operatorii economici care au depus in termen documentatia de calificare , un observator CRPDRP 6 Satu Mare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD masura 2.1
VI.3) Alte informatii
o vizita pe teren care va fi organizata in data de 25.06.2007 incepand cu ora 10, 00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atacconform OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
primaria comunei Cornesti
Adresa postala: Cornesti nr14, Localitatea: Cornesti, Cod postal: 407250, Romania, Tel.0264/355516, Email: : [email protected], Fax: 0264/355515
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2007 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer