Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatiei in vederea obtinerii avizelor de securitate la incendiu pentru imobilele BNR ? scenarii de securitate la incendiu


Anunt de participare numarul 137911/03.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel. +40 311323222, In atentia: Ion Medrihan, Email: [email protected], Fax: +40 213110162, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr.25, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel. +40 311322933, In atentia: Cristina Podariu, Email: [email protected], Fax: +40 213127152
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr.16, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, Tel. +40 213110157, In atentia: Registratura Centralei BNR, Fax: +40 213110162
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiei in vederea obtinerii avizelor de securitate la incendiu pentru imobilele BNR ? scenarii de securitate la incendiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: 1.Str. Doamnei nr. 8
2.str. Lipscani nr. 25
3.str. Negru Voda nr. 3
4.CPPAS - str. dr. N. Staicovici, nr. 42 ? 48, ptr. sediu adminstrativ si club sportiv
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea de documentatii specifice conform ordin M.A.I. nr. 3/2001 ptr. securitatea la incendiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71313410-2 - Evaluare a riscurilor sau a pericolelor pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilit a garantiei de particip: 100 de zile - egala cu perioada de valabilit a ofertei si raportata la data limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de particip: 10000 lei.Modalitatea de constituire: conf preved art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006.Pentru echivalenta unei garantii de participare depusa in euro se va avea in vedere cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Situatiile in care se va putea solicita executarea garantiei: a) isi retrage oferta in per de valabilit a acesteia b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per de valabilit a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractuluic) oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contractul de achizitie in per de valabilit a oferteid) contestatia depusa de ofertant a fost respinsa de C.N.S.C., conf art. 2781 din OUG 34/2006In situatia unei contest respinse de CNSC se va retine contestatorului 4429, 99 lei din garantia de participare. Garantia de buna executie a contractului se constituie conform prevederilor art. 90, alin. 1) din HG nr. 925/2006 si va fi valabila pe toata durata contractului. Prestatorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului, in cuantum de 5 % din valoarea contractului (fara TVA).B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica acest lucru contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
1) Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/20062) Prezentarea cazierului fiscal si cazieruluijudiciar al operatorului economic ofertant, in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea conforma cu originalul1) Completarea formularului atasat din sectiunea formulareatat de operatorul economic care depune oferta, cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006Completarea formularului atasat din sectiunea formulare atat de operatorul economic care depune oferta, cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, ptr. lit. a), c indice 1 si d) de la art. 181.Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea formularului atasat din sectiunea formulareCerinta nr. 4
Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, conform prevederilor legale de plata
Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- certificatul fiscalse va prezenta , in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Cerinta nr. 5
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, conform prevederilor legale de plata
Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - certificatul fiscalse va prezenta , in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentinea conform cu originalul
Cerinta nr. 6
1) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006
2) persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru prezenta procedura de atribuire:
Vasile Ifrim ? director
Niculae Dumitrache ? director adjunct
Valentin Urlan ? expert - Directia Achizitii
George Ratoiu ? referent de specialitate - Directia AchizitiiVirgil Popa ? referent - Directia Achizitii
Cristina Podariu ? referent de specialitate - Directia Patrimoniu si Investitii
Ion Popescu ? referent principal, Directia Protectia Valorilor
Dan Durleci - sef serviciu - Directia Achizitii
Catalin Broasca ? referent de specialitate - Directia Achizitii
Radu Ionescu? referent - Directia Achizitii
Theodor Stoian ? expert - Directia Patrimoniu si Investitii
Ion Marinache ? inspector situatii de urgenta - Directia Protectia Valorilor
si conf. art. 2 din ordinul ANRMAP nr. 170/15.05.2012:
Membrii CA ai BNR care se regasesc la pagina web: http: //www.bnr.ro/Consiliul-de-administratie-1308.aspx
precum siMihai Dascalescu ? director ? Directia Patrimoniu si Investitii
Catalin Belghiru ? director adjunct ? Directia Patrimoniu si Investitii
Traian Pometcu ? director ? Directia Protectia Valorilor
Marian Stancu ? director adjunct - Directia Protectia Valorilor
Iulia Stanciu ? director - Directia Contabilitate
Daniela Ilie - director adjunct - Directia Contabilitate
Alexandru Paunescu - director adjunct - Directia Juridica 1) Prezentarea unei declaratii, semnate si stampilate, conform art. 691 din OUG nr. 34/200, prin completarea formularului atasat din sectiunea formulare iar daca este cazul si de catre tertul sustinator sau subcontractant Cerinta nr. 1
Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), unde sa se regaseasca la domeniile de activitate, coduri CAEN, corespondente cu obiectul contractului.1. certificatul constatatorse va prezenta, in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiuneaconform cu originalul si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor
Cerinta 2
Operatorii economici trebuie sa fie atestati de catre Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila (CNSIPC), trebuie sa prezinte atestatul in plicul cu documentele de calificare, pentru prestarea serviciilor de proiectare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu si pentru desfasurarea activitatilor de identificare, evaluare si control a riscurilor de incendiu, in bazaordinului M.A.I. nr. 3/2001 pentru aprobarea normelor metodologice de avizare si autorizare privind securitatea la incendiu si protectia civila si in baza Regulamentului (CE) nr. 304/2008 al Comisiei Comunitatilor Europene din 02 aprilie 2008
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Valoarea medie a cifrei de globale, carevizeaza activitatea operatorului economic din cel mult ultimii trei ani, sa fie de cel putin 800.000 lei
- extrase din documente contabile edificatoare ale ofertantului, carevizeaza activitatea operatorului economic din cel mult ultimii trei ani si care sa demonstreze ca valoarea medie a cifrei de afaceri estede cel putin 800.000 lei, pentruanul 1, anul 2, anul 3
- completarea valorii medii a cifrei de afaceri globalesi in formularul de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Experienta similara1)Lista cu principalele serv de proiectare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, per de prestare, beneficiari, insotita decopiilea cel mult trei (3 ) contractesimilareprestate, de servde proiectare la ob similare cu obiectul procedurii, in val de cel putin 500000 lei (fara TV), cerinta indeplinita cumulativ 2)copii dupa ctr similare executate, in ultimii trei ani, de serv de proiectare la ob similare cu obiectul procedurii, de unde sa reiasa val a ctr, de cel putin 500000 lei (fara TVA), cerinta indeplinita cumulativ, clientii beneficiari, per de prestare2.1)Se accepta si copii dupa acele parti ale ctr care demonstreazaexperienta similara si val ctr, in situatia contractelor care nu pot fi prezentate integral din cauza unor clauze de confidentialitate3) prez unor doc/certificate de la beneficiarii serv de proiectare din care sarezulte ca serv de proiectareau fost efectuate in conf cu normele profesionale in domeniu
Cerinta nr. 2
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
Ofertantii sunt obligati sa demonstreze cu documente ca dispun de cel putin:
- minimum un expert atestat de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila (CNSIPC) caproiectant de sisteme si instalatii de semnalizare si stingere a incendiilor, pentru cerinta esentiala C ? siguranta la foc pentru toate domeniile, cu contract de munca, decolaborare sau angajamentscris,
- minimum un verificator de proiect atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) ca evaluator risc de incendiu pentru cerinta esentiala C ? siguranta la foc pentru toate domeniile, cu contract de munca, decolaborare sau angajamentscris,
- minimum o persoana autorizata de M.A.I. ? I.G.S.U. pentru desfasurarea activitatii de identificare, evaluare si control al riscurilor de incendiu, cu contract de munca, decolaborare sau angajament scris
- minimum o persoana detinatoare a brevetului de pompier specialist, atestat CNSIPC, abilitat sa elaboreze scenarii de securitate la incendiu, cu contract de munca, decolaborare sau angajament scris
- se vor prezenta CV-urile persoanelor mai sus mentionate care sa cuprinda informatii despre experienta anterioara, detalii despre proiectele realizate, locurile de munca anterioare si pozitiile ocupate, se vor prezenta copii dupa documentele de studiu si de atestare profesionala
- se va prezenta CV-ul responsabilului cu controlul calitatii
- se vor nominaliza responsabilii echipei de proiect si se vor prezenta CV-urile acestor persoane
Cerinta nr. 3
Informatii privind subcontractantiiSe solicitacompletarea unui tabel cu subcontractantii si cu mentionarea specializarii acestora si precizarile referitoare la ponderea si partea de contract subcontractata
Cerinta nr. 1
Certificat ISO 9001, sau echivalent, pentru asigurarea sistemului de management al calitatii, care sa demonstreze ca sunt respectate in cadrul organizatiei ofertantului standardele in ceea ce priveste sistemul de management al calitatii
Cerinta nr. 2
Prezentarea certificatului ISO 14001, in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa demonstreze ca sunt respectate in cadrul organizatiei ofertantului standardele in ceea ce priveste sistemul de management de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2012 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2012 13:00
Locul: Lipscani nr.16, sector3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Modul de departajare al ofertelor egale si clasate pe primul loc se va face prin solicitarea de noi oferte fin (in plic inchis) de la respectivii ofertanti si se vor deschide la o data care se va stabili ulterior de catre comisia de evaluare.2Proiectul de contract, care contine clauze contractuale obligatorii, va fi insusit prin semnatura de catre ofertanti si va fi prezentat in plicul cu prop fin. Clauzele contractuale specifice se vor putea negocia cu ofertantul declarat castigator.3Vizionarea locatiilor in vederea intocmirii ofertei, se va efectua prin solicitare scrisa la BNR ? Directia Patrimoniu si Investitii, in atentia doamnei arhitect Cristina Podariu, dupa transmiterea cu cel putin 2 zile pana la data vizionarii, a solicitarii de vizionare, cu denumirea ofertantului si a pers imputernicite (max. 2 per) si a orei de vizionare propusa, la nr. fax: 0213127152 si email: [email protected]. Solicit de vizionare se poate efectua nu mai tarziu de 10 zile pana la data limita de depunere a ofertelor.4.Op ec au dreptul de a se asocia, conf. preved.art. 44 din OUG nr. 34/2006.Acordul de asociere va contine cel putin: faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a ctr, la termen si in condasumate prin acesta;nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;comunicarile dintre aut contr si membrii asociatiei cu privire la desfasur. proced. de atrib. se vor face cu liderul asociatiei;partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel. +40 213127174, Fax: +40 213126484
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2012 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer