Licitatie Publica - Elaborarea documentatiei PT+DE+CS "Regenerarea infrastructurii rutiere si edilitare in Orasul Chitila, Judetul Ilfov"
Anunt de participare numarul 91835/02.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)
Adresa postala: str. Ion Olteanu, nr. 6, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Punct(e) de contact: Elena Petre, Tel.021.436.37.09, Email: [email protected], Fax: 021.436.37.10, Adresa internet (URL): www.primariachitila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiei PT+DE+CS "Regenerarea infrastructurii rutiere si edilitare in Orasul Chitila, Judetul Ilfov"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Orasul Chitila
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea Proiectului tehnic, Detaliile de Executie, Caietele de sarcini cu liste de cantitati si antemasuratori; studii de teren (topo, geotehnice); documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor necesare autorizarii investitiei, inclusiv obtinerea acestor avize si acorduri; documentatie Faza DTAC; asistenta tehnica pe toata durata de executie a lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71350000-6-Servicii stiintifice si tehnice in inginerie (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea in limba romana a urmatoarelor documente: Proiectul Tehnic, Detalii de Executie, Caiete de Sarcini cu liste de cu liste de cantitati si antemasuratori; elaborarea studiilor de teren (topo, geotehnice); elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizelor si acordurilor necesare autorizarii investitiei, elaborarea DTAC, precum si obtinerea avizelor si acordurilor emise de organele in drept, potrivit legislatiei in vigoare; asistenta tehnica pe toata durata de executie a lucrarilor, privind urmatoarele obiecte: Infiintarea in Satul Rudeni a alimentarii cu apa, inclusiv a unei gospodarii de apa; Infiintarea in Satul Rudeni a canalizarii menajere in sistem divizor, inclusiv a unei statii de epurare; Crearea in Cartier Deal, Cartier de Tineret, Zona Troitei si Satul Rudeni a infrastructurii rutiere cu modificare preluare ape pluviale din solutia existenta cu rigole (santuri) in solutia cu colector; Modernizarea si extinderea infrastructurii rutiere in Zona de Vest
Valoarea estimata fara TVA: 499, 308.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garatie perticipare: 7500lei-scrisoare/instrument garantare emis banca/soc.asigurari;ordin de plata, cont RO96TREZ4225006XXX000296 Trez.Buftea;2.Garantie buna executie: 5% val.fara TVA contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al orasului Chitila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 4. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; 5. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala; 6. Certficat de inregistrare; 7. Codul unic de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri; 2. Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani - 2006, 2007, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 990000 lei; 2. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind experienta similara, resurse umane si structura managementului, dotari specifice; 2. Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Finalizarea in ultimii 3 ani, a cel putin 5 contracte similare ca natura si complexitate prezentului contract de achizitie publica (proiecte integrate), finantate prin programe ale Uniunii Europene, din care cel putin un contract cu o valoare cel putin egala cu echivalentul in lei a cel putin 75000 Euro fara TVA si in care sa fie incluse minim 10 km de drumuri cu retele edilitare de alimentare cu apa, canalizare menajera sau canalizare pluviala; proces verbal de predare-primire (sau, dupa caz, de receptie); recomandari; pesonal de specialitate; echipamente tehnice pentru proiectare; 2. Certificate ISO 9001, ISO 14001; Certificat emis de Ministerul Mediului pentru elaborarea documentatiilor in vederea obtinerii avizului de gospodarirea apelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 12:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local Chitila, situata in incinta Casei de Cultura "Tudor Arghezi"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor sau alte persoane autorizate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319.51.83, Fax: 021 332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Chitila - Compartimentul investitii, integrare si derulare programe europene
Adresa postala: Str. Ion Olteanu, nr. 6, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Tel.021 436.37.09, Email: [email protected], Fax: 021 436.37.10, Adresa internet (URL): www.primariachitila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2009 11:15