Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatiei tehnice faza: proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinerea avizelor/acordurilor si autorizatiei de construire pentru investitia Reabilitarea corpurilor A si B ale Spitalului de Urgenta


Anunt de participare numarul 88114/08.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, Tel.0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiei tehnice faza: proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinerea avizelor/acordurilor si autorizatiei de construirepentru investitia Reabilitarea corpurilor A si B ale Spitalului de Urgenta Zalau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Spitalul Judetean de Urgenta Zalau
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin proiect se propune reabilitarea corpurilor de constructie A, B si corpul de legatura ale Spitalului de Urgenta Zalau .
Prestatiile au ca scop:
- Servicii de proiectare faza Proiect Tehnic (inclusiv verificator PT);
- Proiect pentru Organizarea Executiei Lucrarilor (POE);
- Documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, acordurilor si a Autorizatiei de Construire;
- Elaborarea Documentatiei pentru Detalii de Executie;
- Caiete de Sarcini pe specialitati inclusiv listele de cantitati de lucrari pe articole de deviz;
- Asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului si a celorlalte servicii prevazute prin Legea nr. 10/1995 in sarcina proiectantului, pe perioada de executie a lucrarilor
pentru Reabilitarea corpurilor A si B ale Spitalului de Urgenta Zalau, proiect cu finantare prin programul Operational Regional-Axa prioritara 3-Imbunatatirea infrastructurii sociale-Domeniul major de interventie 3.1-Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate.
Documentatiile tehnice se vor elabora in exclusivitate pe baza DALI ( Anexa 1) si a studiilor complementare (Expertiza, Audit energetic).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71240000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea documentatiei tehnice faza: proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinerea avizelor/acordurilor si autorizatiei de construirepentru investitia Reabilitarea corpurilor A si B ale Spitalului de Urgenta Zalau
Valoarea estimata fara TVA: 788, 368RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 15700 lei; Garantia de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului in copie, conform fisei de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri;Bilant contabil vizat de administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, conform fisei de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.576.730 lei.Se vor prezenta documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea executiei lucrarilor - scrisoare de confort minim 230000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind personalul tehnic de specialitate;Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii;Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;Informatii privind subcontractantii / asociatii;Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, conform fisei de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta trei contracte de servicii de aceeasi natura si complexitate, a caror valoare cumulata sa fie minim 700.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Financiar
50%
Descriere:
2.
Tehnic PT
40%
Descriere:
3.
Tehnic DE
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S137-200451 din 21.07.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2009 11:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN SALAJ, loc.ZALAU, Str.P-ta 1 DEcembrie 1918, nr.12, cod postal 450058 jud.SALAJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel.0260/613850, Fax: 0260/611551
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic dincadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel.0260/614120, Email: [email protected], Fax: 0260/661097, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer