Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatiei tehnice pentru obiectivul: modernizare si reabilitare drum de legatura dintre DN 5 Bucuresti-Giurgiu, DJ 507 Giurgiu-Oinacu, si drum centura Sud


Anunt de participare numarul 49843/15.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIULGIURGIU
Adresa postala: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Punct(e) de contact: FLORINA NEGOITA, Tel.0246213588, Email: [email protected], Fax: 0246213747, Adresa internet (URL): www.primaria-giurgiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiei tehnice pentru obiectivul: modernizare si reabilitare drum de legatura dintre DN 5 Bucuresti-Giurgiu, DJ 507 Giurgiu-Oinacu, si drum centura Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: drum de legatura dintre DN 5 Bucuresti-Giurgiu, DJ 507 Giurgiu-Oinacu, si drum centura Sud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiei tehnice pentru obiectivul: modernizare si reabilitare drum de legatura dintre DN 5 Bucuresti-Giurgiu, DJ 507 Giurgiu-Oinacu, si drum centura Sud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea documentatiei tehnica pentru obiectivul Modernizare si reabilitare drum de legatura dintre DN 5 Bucuresti - Giurgiu, DJ 507 Giurgiu - Oinacu si drum de centura sud
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Grantia de participare 3500 lei. Garabtia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Scrisoare de garabtie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si fonduri nerambursabile externe prin MDLPL.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia in vederea depunerii ofertei comune.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea, - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, - certificat fiscal eliberat de Dir. de Impozite si Taxe Locale, - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, - certificat constatator emis de oficiul registrului Comertului, - certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, - statutul societatii, - adeverinta Inspectia Muncii, - certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului, autorizatie de functioare, - certificat ISo 9001 sau echivalent, - certificat ISO 14001 sau echivalent, - certificat Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declarasia privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani, - asigurarea riscului personal, - fise de informatii generale, - nivelul minim al cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii trei ani 200.000 euro, - bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente, - ultima balanta de verificare,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani si care contine valori , perioada executiei serviciului, modul de indeplinire al obligatilor , beneficiarilor indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii trei ani a cel putin unui contract al carui obiect au fost servicii de proiectare similare si care sa fi avut o valoare egala sau mai mare decat 95.000 euro.- ofertantul trebuie sa faca dovada serviciilor de proiectare drum.
- lista principalelor echipamente tehnice, - lista personalului de specialitate - CV specialisti, - obligatii contractuale in desfasurare,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
financiar
30%
Descriere:
2.
tehnic
40%
Descriere:
3.
durata prestatie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se achita in numerar la casieria Primariei Municipiului Giurgiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2008 16:00
Locul: Primaria Municipiului Giurgiu, sala parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector. 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se poate depune in cel mult cinci zile de la primirea comunicarii privind rezultatul licitatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaaria Municipiului Giurgiu
Adresa postala: sos. Bucuresti, nr. 49-51, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Tel.0246/213.588, Email: [email protected], Fax: 0246/215.405
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2008 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer