Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - elaborarea documentatiei tehnico - economice, faza studiu de fezabilitate, a documentatiilor anexe la cererile de avize inclusiv obtinerea acestora, in vederea constructiei la cheie a pavilionului H al Spitalului Militar de Urgenta Constanta


Anunt de participare numarul 83320/30.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - U.M 02175 Constanta
Adresa postala: B-dul Mamaia nr. 96, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900527, Romania, Punct(e) de contact: Bianca Iordache, Tel.0241.695.366, Email: [email protected], Fax: 0241.695.366, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
elaborarea documentatiei tehnico - economice, faza studiu de fezabilitate, a documentatiilor anexe la cererile de avize inclusiv obtinerea acestora, in vederea constructiei la cheie a pavilionului H al Spitalului Militar de Urgenta Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Constanta, Bdul Mamaia nr.96
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborarea documentatiei tehnico - economice, faza studiu de fezabilitate, a documentatiilor anexe la cererile de avize inclusiv obtinerea acestora, in vederea constructiei la cheie a pavilionului H al Spitalului Militar de Urgenta Constanta, conform caietului de sarcini , parte a documentatiei de atribuire cu asumarea obligatiilor ofertantului desemnat castigator a clauzelor din proiectul de contract anexat documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 428, 571RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 20.000 rongarantia de buna executie 10% din valoarea fara tva a contractuluiSe vor constitui conform precizarilor din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat al Ministerului Apararii NationalePlata se va realiza conform prevederilorproiectului de contract, parte integranta a documentatiei de atribuire
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform prevederilor legale.Subcontractare: Se va anexa o declaratie din care sa reiasapartea subcontractata conform precizarilor din documentatia de atribuire
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006,
-Declaratieprivind calitatea de participant la procedura
-Cazier fiscal
-Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local)-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007)incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa reiasa ca persoana juridica are in obiectul de activitate prestarea serviciilor pe care le oferteaza-Certificat Unic de Inregistrare actualizat conform Ord.337/2007 emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de pe raza caruia ofertantul isi are sediul, copie xerox care va fi confruntata cu originalul aflat la imputernicitul societatii, iar pentru acei ofertanti care nu au imputernicit la sedinta de licitatie vor prezenta copie legalizata
persoane fizice sau juridice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform prevederilor din tarain care ofertantul este stabilitDocumentele vor fi prezentate in forma solicitata in documentatia de atribuire.
Vor fi exclusi din procedura ofertantii care se incadreaza in prevederile art 180 si art 181 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatiii generale care trebuie sa cuprinda si informatii privind: - cifra de afaceri anuala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cerinta obligatorie : cifra de afaceri anuala de peste 600.000 euro, in ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.sa fie persoana juridica sau asociere de persoane juridice cu experientain domeniul consultantei sanitare de cel putin 10 ani;2.sa declare pe propria raspundere ca vor prezenta la incheierea contractuluilicenta concesionata, in situatia in care ofertantul isi desfasoara activitatea intr-o tara in care aceasta licenta concesionata pentrucompetenta de consultant de management si organizare este obligatorie3.declaratia pe propria raspundere din care sa reiasa ca finalizarea si predarea studiului de fezabilitate, conform precizarilor din proiectul de contract, la sediul autoritatii contractante se poate face pana cel tarziu 07.12.2009.4.Ofertantii vor prezenta liste de referinte, eventuale documente scrise, care sa confirme referintele si /sau datele de contact al clientilor din lista de referinte, in vederea verificarii de catre beneficiar a corectitudinii informatiilor, pentru : a)Competenta si experienta in domeniul proiectarii strategice si organizatorice, in general in sistemul sanitar, in special in domeniul spitalelor (cel putin 2 referinte )b)Competenta, abilitate si experienta in domeniul studiilor de fezabilitate a constructiilor de spitale(cel putin 2 referinte )c)Competenta , abilitate si experienta in domeniul definirii si organizarii sistemelor informationale si de comunicatii (cel putin 2 referinte )d).Competenta, abilitate si experienta in domeniul proiectarii necesarului de personal si managementul personalului (cel putin 2 referinte )e)Competenta , abilitate si experienta in domeniul determinarii costurilor de exploatare a spitalelor , cu focus asupra costurilor functiilor medicale si de suport tehnica, logistic si igienic (cel putin 2 referinte )f)Referinte care sa ateste cunoasterea sistemului medico-militar al Ministerului Apararii Nationale, eventuale relatii de colaborare cu Ministerul Apararii Nationale (cel putin o referinta)g)Cel putin o referinta in proiectarea de functii medico-militare (cel putin o referinta)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
calitateasi oportunitatea ofertei
70%
Descriere: conform documentatiei de atribuire
2.
pretul ofertat
30%
Descriere: conform documentatiei de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S46-066946 din 07.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2009 10:00
Locul: Constanta, Bdul MAMAIA NR 96
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, observatori ucvap si reprezentanti imputerniciti ai ofertantului conform precizarilor din documentatia de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In scopul respectarii confidentialitatii informatiilor prezentate in anexele 1-5 din caietul de sarcini anexat prezentei documentatii, acestea se vor elibera operatorilor economici participanti la procedura in urma unei solicitari scrise emisa de catre operatorul economic conform Formularului nr 7 sectiunea a 3-a, cu obligatia returnarii acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.: +4(021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Krikor Zambaccian nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241-616.003, Email: [email protected], Fax: 0241-616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: B -dul Mamaia nr 96, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900527, Romania, Tel.0241/660390, Fax: 0241/660674
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2009 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer