Licitatie Publica - Elaborarea documentatiei tehnico-economica a proiectului de investitie Restaurarea centrului istoric al orasului Agnita
Anunt de participare numarul 47011/19.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA AGNITA
Adresa postala: STRADA REPUBLICII NR 19, Localitatea: Agnita, Cod postal: 555100, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS RADU CURCEAN, Tel.0269510465, Email: [email protected], Fax: 0269512000, Adresa internet (URL): www.primaria-agnita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiei tehnico-economica a proiectului de investitie Restaurarea centrului istoric al orasului Agnita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Orasul Agnita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiei tehnico-economica a proiectului de investitie Restaurarea centrului istoric al orasului Agnita
Contractul are in vedere pregatirea documentatiei tehnice a proiectului: Restaurare Centru Istoric al Orasului Agnita, in conformitate cu cerintele ghidului de eligibilitate impus de POR 2007-2013, Axa prioritara 5 Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, domeniul de interventie: 5.1. Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea / modernizarea infrastructurilor conexe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74251000-3 - Servicii de urbanism (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74222000-1-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 344, 538RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 6000 lei, valabilitate egala cu cea a ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale, conf. HG 1424/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ca ofertantii sa fie declarati eligibili trebuie sa corespunda situatiilor prevazute la art.180, si nu trebuie sa se afle in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/200, aprobata prin L.nr.337/2006; Declaratii insotite de cate un certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata;certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente, nu mai vechi de 30 de zile; Autorizatie de functionare / altele echivalente, original sau copie legalizata valabila la deschiderea ofertelor; Copie Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (raportul anual pentru ultimii 3 ani); bilantul contabil la data de 31.12.2007, vizat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie a ultimilor trei ani trebuie sa fie de minimum 720.000 ron ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, Recomandari (2), Declaratieprivind personalul angajat, CV-urile colectivului de elaborare, Certificat ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita formarea unui colectiv de elaborare interdisciplinar responsabil cu elaborarea documentatiei care trebuie sa aiba in componenta cel putin: - un inginer, - un sociolog, - un economist, - un jurist, - un istoric de arta/muzeograf.Coordonatorul lucrarii trebuie sa aiba drept de semnatura in urbanism, exigenta D.Cel putin un membrutrebuie sa aiba drept de semnatura in urbanism , exigenta F6 (protejarea si dezvoltarea patrimoniului construit)Cel putin un membru trebuie sa fie specialist atestat de Ministerul Culturii si Cultelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei orasului Agnita, str. Piata Republicii, nr.19, Agnita, jud. Sibiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 11:00
Locul: Sediul primariei orasului Agnita, str.Piata Republicii, nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de deschidere si evaluare, reprezentanti UCVAP si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul multianual Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatilor Administratiei Publice Locale in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice, finantate din Programul Operational Regional 2007-2013 si finantarea acestuia din bugetul MDLPL , conf. HG 1424/2007
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Piata I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810293, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Primaria Orasului Agnita
Adresa postala: Str. Piata Republicii, nr. 19, Localitatea: Agnita, Cod postal: 555100, Romania, Tel.0269/510645, Fax: 0269/512000, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2008 11:34