Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatiei tehnico-economice faza proiect tehnic pentru obiectivul de investitii Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Valcea


Anunt de participare numarul 99024/29.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)
Adresa postala: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR DEACONESCU, Tel.0250732901/103, Email: [email protected], Fax: 0250735617, Adresa internet (URL): www.cjvalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiei tehnico-economice faza proiect tehnic pentru obiectivul de investitii Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Cladirea principala a Spitalului Judetean de Urgenta Valcea cu sediul in municipiul Ramnicu Valcea, strada Calea lui Traian nr. 201, situata in Calea lui Traian, Judetul Valcea; Cladirea este situata intr-o zona de importanta II.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiei tehnico-economice faza: proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinerea avizelor/acordurilor necesare eliberarii autorizatiei de construire si servicii de consultanta pe perioada derularii lucrarilor pentru obiectivul de investitii Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Valcea.
Prin proiect se propune reabilitarea cladirii principale compusa din corpurile A si B din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Valcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare PT, DDE si a caietului de sarcini pentru executia lucrarilor Reabilitarea Spitalului judetean de Urgenta Valcea
Valoarea estimata fara TVA: 336, 134.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 3361 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Judetului Valcea. Plata pentru realizarea documentatiei tehnico-economice se va face dupa avizarea acesteia in CTE si receptie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractarea conform art. 44 si art.45 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Declaratieprivind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (originalsau copie legalizata), Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie (copie), Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale valabile la data organizarii licitatiei original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinta minima obligatorie: Cerinta minima obligatorie: copie certificata dupa bilantul contabil la 31.12.2009, inregistrat la D.G.F.P., ( Formularele 10, 20, 30, 40) copie semnata si stampilata "conform cu originalul", din care sa reiasa daca ofertantul se afla intr-o situatie economica buna; Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.
- Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de referinta sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimata a contractului respectiv 672.268 lei. Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertantin anii financiari precizati (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor /asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant), pentru a vedea evolutia ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii similare obiectului contractului(de acordare de credite) prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Formularul "12E";
- Declaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de servicii - Formular nr. 12 H;
- Declaratieprivind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formular nr. 12 I;
- Declaratie privind subcontractantii Formular "12G
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Experienta similara: Se impune ca cerintaminima obligatorie caofertantii trebuie sa detina o experienta semnificativa in proiectarea si realizarea de facilitati in domeniul sanatatii: realizarea in ultimii3ani a cel putin 3 (trei) contracte, in domeniu, incheiate prin proces - verbal de receptie si insotite de recomandarile beneficiarilorsau a rapoartelor sau documentelor constatatoare (reglementate de H.G. 925/2006, art. 97^1) privind modulin care a fost indeplinit contractul de servicii, masura in care au fost satisfacute nevoile autoritatii contractante; suma valorilor de servicii prestate si incluse in contractele finalizate, prezentate ca dovada a experientei lui similare, sa fie de 336.134, 5 lei echivalent 81.378, 65 euro ;
- Se vor anexa copiile contractelor aferente (paginile din care sa reiasa firmele contractante, numarul contractului, valoarea contractului si semnaturile) ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de elaborare si executie
30%
30
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
II A 2/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, Pitesti
Adresa postala: Str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248 219 374, Email: [email protected], Fax: 0248 219 947, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conditiile art. 256^1, art. 256^2 siart. 270-271 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios, Coordonare CONSILIUL JUDETEAN VILCEA
Adresa postala: Strada General Praporgescu nr. 1, judetul Valcea, ,Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Tel.0250732901/169, Email: [email protected], Fax: fax 0250/735617, Adresa internet (URL): www. cjvalcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer