Licitatie Publica - ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE FAZA PT, CS, DDE, DOCUMENTATII DE LICITATIE SI PROIECT PENTRU OBTINERE AVIZE SI AC - REPARATII CAPITALE LA LICEUL TEORETIC ONISIFOR GHIBU, ALEEA ONISIFOR GHIBU, NR. 3
Anunt de participare numarul 39318/15.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Adresa postala: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: MARGE ADINA, Tel.0259/437000, Email: [email protected], Fax: 0259/436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE FAZA PT, CS, DDE, DOCUMENTATII DE LICITATIE SI PROIECT PENTRU OBTINERE AVIZE SI AC - REPARATII CAPITALE LA LICEUL TEORETIC ONISIFOR GHIBU, ALEEA ONISIFOR GHIBU, NR. 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Liceul Teoretic Onisifor Ghibu Oradea, Aleea Onisifor Ghibu nr. 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE FAZA PT, CS, DDE, DOCUMENTATII DE LICITATIE SI PROIECT PENTRU OBTINERE AVIZE SI AC - REPARATII CAPITALE LA LICEUL TEORETIC ONISIFOR GHIBU, ALEEA ONISIFOR GHIBU, NR. 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE FAZA PT, CS, DDE, DOCUMENTATII DE LICITATIE SI PROIECT PENTRU OBTINERE AVIZE SI AC - REPARATII CAPITALE LA LICEUL TEORETIC ONISIFOR GHIBU, ALEEA ONISIFOR GHIBU, NR. 3
Valoarea estimata fara TVA: 75, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2.000 lei. Castigatorul licitatiei va constitui garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat constatator emis de ORC; certificat de atestare fiscala emis de ANAF; certificat de atestare fiscala emis de Primaria Oradea; daca ofertantul nu are deschis rol fiscal la Primaria Oradea acesta va depune o declaratie prin care atesta faptul ca nu are bunuri impozabile si nu desfasoara activitati generatoare de obligatii fata de bugetul local al municipiului Oradea la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara, ofertantul detine personalul necesar pentru prestarea serviciilor; prin detinere se intelege personal angajat cu contract de munca, cu mentionarea numelui si prezentarea CV-urilor persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractuluilui; ISO 9001/2000-servicii de proiectare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR DEPUS LA CASERIA ADMINISTRATIEI IMOBILIARE ORADEA, CAM. 16 - PARTER
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2007 10:00
Locul: Sala Mica a Primariei municipiului Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bihor
Adresa postala: Parcul Traian, nr.5, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-414.484, Fax: 0259-414.484
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice - Valorificari Active
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410100, Romania, Email: [email protected], Fax: 0259-436.276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2007 15:20