Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatiei tehnico-economice (faza SF, PT, DDE, caiet de sarcini, documentatie licitatie, PAC,documentatie obtinere avize) pentru "Reabilitare si modernizare la Centura de Est a municipiului Buzau-Etapa a II-a"


Anunt de participare numarul 48797/04.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUZAU
Adresa postala: str.Unirii nr.163, Buzau, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120191, Romania, Punct(e) de contact: Radu Valentin, Tel.0238726092, Email: [email protected], Fax: 0238726092
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiei tehnico-economice (faza SF, PT, DDE, caiet de sarcini, documentatie licitatie, PAC, documentatie obtinere avize) pentru "Reabilitare si modernizare la Centura de Est a municipiului Buzau-Etapa a II-a"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Primaria municipiului Buzau, str.Unirii nr.163
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va elabora documentatia tehnico-economica (SF, PT, DDE, caiet de sarcini, documentatie licitatie, PAC, documentatie obtinere avize) pentru "Reabilitare si modernizare la Centura de Est a municipiului Buzau-etapa a II-a".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare infrastructura de transport.
Valoarea estimata fara TVA: 275, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 5.000 lei constituita prin scrisoare bancara sau OP in cont RO14TREZ1665006XXX000378Garantie de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetul de stat , ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere, dupa caz .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii-prezentarea formularelor:
-declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, modificata prin O.U.G. nr.94/2007;
-certificate fiscale de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local in original sau copie legalizata valabile la data deschiderii ofertelor;
-certificat de inregistrare si certificat constatator emise de ORC in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale
-ultima situatie financiara (bilant contabil) depusa, vizata si inregistrata la organele competente;
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de cel putin 800.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor prestatii furnizate in ultimii trei ani ;
-prezentarea a cel mult trei contracte de servicii similare in valoare de cel putin 130.000 lei;
-obligatii contractuale in desfasurare si 3 recomandari din partea principalilor beneficiari;
-informatii privind efectivele medii de personal angajat si al cadrelor de conducere-certificat ISO 9001:2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in cont RO65TREZ16621390201XXXXX sau numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2008 10:00
Locul: Primaria municipiului Buzau, str.Unirii nr.163, sala 24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str.Emile Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Buzau, Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Unirii nr.163, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120191, Romania, Tel.0238710659, Fax: 0238717950
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2008 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer