Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE FAZA S.F., PT, CS, DDE, DOCUMENTATII DE LICITATIE, DOCUMENTATII PENTRU AVIZE, ACORDURI SI AUTORIZATII PRECUM SI EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL MODERNIZARE PARCARI DIN MUNICIPIUL ORADEA


Anunt de participare numarul 30756/04.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Adresa postala: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN TRIFAN, Tel.0259/436276, Email: [email protected], Fax: 0259/436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE FAZA S.F., PT, CS, DDE, DOCUMENTATII DE LICITATIE, DOCUMENTATII PENTRU AVIZE, ACORDURI SI AUTORIZATII PRECUM SI EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL MODERNIZARE PARCARI DIN MUNICIPIUL ORADEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: MUNICIPIUL ORADEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE FAZA S.F., PT, CS, DDE, DOCUMENTATII DE LICITATIE, DOCUMENTATII PENTRU AVIZE, ACORDURI SI AUTORIZATII PRECUM SI EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL MODERNIZARE PARCARI DIN MUNICIPIUL ORADEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223300-9 - Parcare (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE FAZA S.F., PT, CS, DDE, DOCUMENTATII DE LICITATIE, DOCUMENTATII PENTRU AVIZE, ACORDURI SI AUTORIZATII PRECUM SI EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL MODERNIZARE PARCARI DIN MUNICIPIUL ORADEA
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie in suma de 25.000 RON; ofertantul castigator va constitui o garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate; declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006; certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale; certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat de stat; certificat constatator - conform documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2.500.000 lei ;
-cash-flow - conform documentatiei de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ofertantul detine o minima experienta similara, concretizata prin executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a unei lucrari similare ( acelasi cod CPV) cu o valoare de minim 600.000 lei, - ofertantul detine certificat ISO 9001/2001 pentru lucrari de constructii conform documentatiei de atribuire
- asigurarea personalului de specialitate strict necesar pentru executarea lucrarilor - conform documentatiei de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: prin numerar la caseria Administratiei Imobiliare Oradea, cam.16, parter sau prin O.P. in contul nr.RO74TREZ0765006XXX005460
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 12:00
Locul: sediul Primariei municipiului Oradea - Sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare sireprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI , ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: office@cnsc., Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bihor
Adresa postala: Parcul Traian, nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-414.484, Fax: 0259-414.484
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice - Valorificari Active
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-437.000, Email: [email protected], Fax: 0259-436.276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2007 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer