Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatiei tehnico-economice, fazele SS, SF, PT, CS, DTAC si DE, dupa caz, pentru lucrarile de investitii si reparatii in instalatiile MT+JT, aferente judetului TELEORMAN, in perioada 2009-2011.


Anunt de intentie (utilitati) numarul 15549/22.04.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: ANA MARIA STANESCU, Tel.0251405321, Email: [email protected], Fax: 0251405309
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Elaborarea documentatiei tehnico-economice, fazele SS, SF, PT, CS, DTAC si DE, dupa caz, pentru lucrarile de investitii si reparatii in instalatiile MT+JT, aferente judetului TELEORMAN, in perioada 2009-2011.
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiei tehnico-economice, fazele SS, SF, PT, CS, DTAC si DE, dupa caz, pentru lucrarile de investitii si reparatii in instalatiile MT+JT, aferente judetului TELEORMAN, in perioada 2009-2011.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
24 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Elaborarea documentatiei tehnico-economice, fazele SS, SF, PT, CS, DTAC si DE, dupa caz, pentru lucrarile de investitii si reparatii in instalatiile MT+JT, aferente judetului TELEORMAN, in perioada 2009-2011.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 3, 500, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2009 17:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer