Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE PENTRU PROIECTUL DE INVESTITII Strazi: Deal II, Tuguiata II, Bariera Puiesti, Complex Scolar, Trestiana, Extindere Cartier Complex Scolar


Anunt de participare numarul 47292/22.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BARLAD
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731182, Romania, Punct(e) de contact: AURELIAN RADUCU, Tel.0235411760, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0235416867, Adresa internet (URL): www.primariabarlad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE PENTRU PROIECTUL DE INVESTITII Strazi: Deal II, Tuguiata II, Bariera Puiesti, Complex Scolar, Trestiana, Extindere Cartier Complex Scolar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Investitiile ce se vor realiza pe baza documentatieitehnico-economice intocmite sunt localizate in municipiul Barlad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie (conform prevederilor HG 28/ 2008) urmata, dupa aprobarea acestora, de intocmirea Proiectelor tehnice si detaliilor de executie in vederea modernizarii retelei stradale din cartierele municipiului Barlad.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reteaua de strazi pentru care se intocmeste documentatia tehnico-economica are o lungime totala estimata de 24.785 m si suprafata de 247.980 mp.In cazul in care valoarea serviciilor contractate este mai mica decat valoarea alocatiilor bugetare se va avea in vedere achizitionareade servicii similare aditionale pana la limita sumei alocate in conditiile pastrarii preturilor unitare ofertate.
Valoarea estimata fara TVA: 801, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 5000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul MDLPL, conform HG 1424/2007 si Ordinul MDLPL nr. 1357/2007, plata facandu-se conform prevederilor legale privind finantele publice locale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata la data semnarii contractului de servicii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Este obligatorie depunerea urmatoarelor documente: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificatulconstatator emis de oficiul registrului comertului sau pentru persoane juridice/fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, prezentate in limba romana in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea capacitatii tehnice se solicita prezentarea urmatoarelor :
1. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani2. Informatii privind Experienta similara, insotite de recomandari ale beneficiarilor ;
3. Declaratie privind angajatii ofertantilor si personalul ce va fi angajat in contract, insotita de CV-urile persoanelor implicate in executia contractului.
4. Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic, necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, insotita de copii dupa licentele programelor folosite (pentru proiectare drumuri, pentru intocmirea listelor de cantitati de lucrari, etc.)
5. Certificat care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR ENISO 9001 :2001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditii minime ce trebuie indeplinite de ofertanti pentru ca acestia sa fie consideraticalificati si selectati: 1. Sa depuna documentele solicitate in prezenta Fisa de date, in forma solicitata;2. Sa fi executat si finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract de servicii de proiectare strazi (cod CPV 74232250-1) cu o valoare mai mare de 120.000 RON fara TVA.3. Seful de proiect din acest contract sa fie inginer cu specializarea CFDP si sa fi participat la indeplinirea si finalizarea a cel putin unui contract de servicii de proiectare strazi (cod CPV 74232250-1) .4. Sa aiba in dotare hardware (calculatoare, imprimante, etc.) si licente pentru softspecializat (necesar proiectarii de drumuri si intocmirea listelor de cantitati de lucrari).5. Sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR ENISO 9001 :2001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin OP in contul RO95TREZ6575002XXX000009 sau la casieria Primariei municipiului Barlad
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2008 11:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Barlad, str. 1 Decembrie nr. 21, judetul Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractul este finantat de la Bugetul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, conform HG 1424/2007.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic-Contencios din cadrul Primariei Barlad
Adresa postala: Str. 1 Decembrie nr. 21, Jud. Vaslui, ,Localitatea: Barlad, Cod postal: 731182, Romania, Tel.0235411760, Fax: 0235416867, Adresa internet (URL): www.primariabarlad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2008 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer