Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru proiectul Lucrari de modernizare a infrastructurii la SC Moreni Parc Industrial"


Anunt de participare numarul 47216/21.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Natalia Ceptureanu, Tel.0245-211428, Email: [email protected], Fax: 0245-211428, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru proiectul Lucrari de modernizare a infrastructurii la SC Moreni Parc Industrial"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Dimbovita, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii -ELABORAREA DOCUMENTATIEI TEHNICO-ECONOMICE pentru proiectul Lucrari de modernizare a infrastructurii la SC Moreni Parc Industrial in conformitate cu ghidul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 4 Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local, Domeniul de interventie 4.1 Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala si locala(faza SF+PT+DDE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74140000-2-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Studiul de Fezabilitate(SF), inclusiv analiza socio- economica- Cererea de finantare - Proiect tehnic(PT)- Detalii de executie(DDE)conform structurii din prezenta documentatie si in conformitate cu continutul cadru din HG nr. 28/2008, privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii. (publicat in Monitorul Oficial 48/22.01.2008), in 10 exemplare originale. Este posibil sa fie necesare modificari si/sau completari, care vor fi efectuate pana cand proiectul va obtine cofinantare din fondurile Uniunii Europene.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 653, 781RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
195 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 4000 RONGarantia de buna executie a contractului - 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 1424/28 noiembrie 2007bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publicaContract de subcontractare daca exista subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- copie dupa CUI
- copie dupa documentele de infiintare ale operatorului economic- in original, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor
- Operatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de a presta serviciile ce formeaza obiectul contractului
pentru persoanele fizice/juridice straine
- copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele de infiintare ale operatorului economic- documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa aceleasi date ca din certificatul constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul - INFORMATII GENERALE
- copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2005, 2006 si 2007
- Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani minim 4.500.000 .RON (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul a 1.212.938Euro (pentru persoanele juridice straine- Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100): min. 30%- Lichiditate generala (Active circulante/datorii curente x 100): min. 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI
- certificari de buna executie
- copii dupa contractele inscrise- fisa privind experienta similara- declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
- copie dupa certificatul ISO 9001:2000 sau echivalentul acestuia
- certificat de autorizare clasa I eliberat de ANCPI sau certificat de atestare clasa I emis de Ordinul Geodezilor
- Ofertantul sau ofertantul asociat sau unul dintre ofertantii sai, care va intocmi studiul de evaluare a impactului asupra mediului, trebuie sa fie autorizat pentru intocmirea acestei documentatii
- informatii generale privind angajatii
- angajamentul ofertantului privind resursele umane
- personal ce va fi angajat in contract
- Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, trebuie sa dispuna de echipamentele si bunurile considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a)Calculator desktop sau laptop min. 6 buc.b)Soft operare, inclusiv licenta (daca e cazul) min. 6 buc.c)Soft editare si prelucrare texte, cu licenta min. 6 buc.d)Imprimanta color (pentru formate A4) min 1 buc.e)Plotter color (pentru formate A0) min. 3 buc.f)Statie totala min. 2 buc.g)Mijloc de transport: min. 5 buc.h)Scanner color A0:1 buc.Ofertantul si ofertantul asociat si toti subcontractantii, trebuie sa prezinte sistemul propriu de conducere si sa detina certificat ISO 9001:2000 sau echivalent- certificat de autorizare clasa I eliberat de ANCPI sau certificat de atestare clasa I emis de Ordinul Geodezilor- 1 manager de proiect;
- 1 analist financiar - economist;
- 1 consultant programe de finantare- cate 1 inginer proiectant pentru urmatoarele domenii: Constructii civile si industriale, Retele apa canal, Retele electrice si iluminat, Retele gaze si statie reglare si masurare, Drumuri, Expert geodez, Expert structuri edilitare, Arhitect, Expert Mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Experienta profesionala a personalului de specialitate
20%
Descriere:
3.
durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2008 12:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Judetean Dimbovita, Piata Tricolorului, nr. 1, Tirgoviste, jud. D-ta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluarereprezentantii autorizati ai ofertantilor;observatorii desemnati de catre UCVAPalte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40-21-3104641, Email: [email protected], Fax: +40-21-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Consiliului Judetean Dimbovita
Adresa postala: Consiliul Judetean Dimbovita, et. 7, Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea: Tirgoviste, Cod postal: 130060, Romania, Tel.+40245-207628, Email: [email protected], Fax: +40245-212230, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2008 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer