Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (UE si guvernamentale ) si asigurarii cofinantarii din surse proprii sau atrase si managementul implementarii proiectelor de investitii in municipiul Orastie


Anunt de participare numarul 69877/12.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Orastie
Adresa postala: P-ta Aurel Vlaicu, Nr.3, Localitatea: Orastie, Cod postal: 335700, Romania, Punct(e) de contact: MARIA HOSU, Tel.0728156078, Email: [email protected], Fax: 0254242560, Adresa internet (URL): www.orastie.info.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (UE si guvernamentale ) si asigurarii cofinantarii din surse proprii sau atrase si managementul implementarii proiectelor de investitii in municipiul Orastie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Orastie
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 1, 200, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile ( UE si guvernamentale ) si asigurarii cofinantarii din surseproprii sau atrase si managementul implementarii proiectelor de investitii necesare dezvoltarii durabile a municipiului Orastie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul cadru se refera la un numar maxim de 20 de proiecte cu finantare nerambursabila.
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 1, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie in cuantum de 5000 lei. Garantie de buna executie 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare, buget local, obligatiuni municipale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea ofertantului;
-Fisa cu informatii generale;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, in original sau in copie legalizata, valabile la data depunerii ofertelor;
-Documente justificative emise de institutiile pietei de capital BVB, CNVM, etc., la o data ulterioara publicarii caietului de sarcini, din care sa rezulte ca ofertantul are achitate la zi cotizatiile, comisioanele si alte contributii catre aceste institutii;
-Certificat constatator emis de ORC cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei;
-Autorizatie de functionare , in original sau in copie legalizata;
-Certificat de inregistrare-copie conform cu originalul.Vor fi admisi numai ofertantii care au ca obiect de activitate codurile de activitate CAEN 7022, CAEN 6419, conform CAEN rev.2.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala, pentru participarea unui ofertant, pe ultimii 3 ani ( 2005-2006-2007 ) trebuie sa fie de minim 1500000 euro.
Bilantul contabil pe anul 2007, vizat de DGFP.Va fi admis numai ofertantul care a inregistrat profit pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1500000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante publice sau private.
Lista principalelor operatiuni specifice pietei de capital, derulate in ultimii 3 ani, continand titlurile financiare tranzactionate, perioada in care s-a realizat operatiunea, valoarea, ponderea numarului de actiuni tranzactionate in capitalul social al emitentului.
Recomandari din partea beneficiarilor
Personal angajat
Numar angajati care lucreaza in domeniul pietei de capital ( declaratie )
Lista personalului care va fi angajat in proiect
Dovada certificarii managerilor de proiect
CV -urile expertilor propusi, completate, folosind formularul Curriculum Vitae.Certificat ISO 9001:2001 pentru activitatea de consultanta in managementul proiectelor in vederea obtinerii finantarilor.Pentru a fi declarat admis, ofertantul trebuie sa dispuna de personal calificat conform Fisei de date a achizitiei, pentru a duce la indeplinire in act aditional incheiat pentru realizarea a 3 proiecte care se vor derula in acelasi timp.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
20 de proiecte cu finantare nerambursabila europeana preaderare sau alte surse de finantare nerambursabile.1 cerere de finantare pentru obtinere de finantari nerambursabile din fonduri postaderare, pentru institutii publice, care au trecut cu succes de etapele de evaluare;5 cereri de finantare pentru obtinere de finantari nerambursabile din fonduri postaderare, pentru persoane juridice, care au trecut cu succes de etapele de evaluare.Cerinte minime: Minim 2 operatiuniMinim 5 recomandariMinim 30 angajatiMinim 10 angajati in domeniul pietei de capitalMinim 15 persoane angajate in proiectMinim 2 manageri de proiect
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2009 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Orastie - Oficiul Juridic
Adresa postala: Piata Aurel Vlaicu, NR. 3, Localitatea: Orastie, Cod postal: 335700, Romania, Tel.0254-241513, Email: [email protected], Fax: 0254-242560
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2008 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer