Licitatie Publica - Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (FEADR) pentru proiectele Primariei Catane
Anunt de participare numarul 67987/05.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Catane (Consiliul Local al Comunei Catane)
Adresa postala: Str. Principala, Localitatea: Catane, Cod postal: 207431, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Ciurea, Tel.0251-319698, Email: [email protected], Fax: 0251-319662, Adresa internet (URL): http: //www.primariacatane.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (FEADR) pentru proiectele Primariei Catane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Autoritatea contractanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (FEADR) pentru proiectele Primariei Catane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (FEADR) pentru proiectele Primariei Catane
Valoarea estimata fara TVA: 430, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare de 5000 lei conform scrisoare de garantie bancara sau OP
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
co-finantare UE, bugetul de stat, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata in conformitate cu art.180 si 181 din OUG 34 /2006 (Formularul Declaratie privind eligibilitatea);Certificatul constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in original, sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor, sau declaratie pe proprie raspundere;Certificatul constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale, in original, valabil la data depunerii ofertelor, sau declaratie pe proprie raspundere;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului /autorizatie de functionare/altele echivalente, in original sau copie comform cu originalul;Certificat de inregistrare copie conform cu originalul;Vor fi admisi numai ofertantii care au ca obiect de activitate codurile de activitate CAEN7022 valabil din 2008;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul Informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani (2005-2007); Cifra de afaceri medie anuala, pentru participarea unui ofertant, pe ultimii 3 ani (2005-2007) trebuie sa fie de cel putin 500.000 Euro;Bilantul contabil pe anul 2007, vizat de Directia Generala a Finantelor Publice;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante publice sau private (formularul Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara si dotare tehnica lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante publice sau private;Cerinta minima : recomandari din partea beneficiarilor, pentru serviciile similare prestate- cerinta minima 5 recomandari.Sa dispuna de o dotare tehnica care sa permita realizarea obiectului contractului si un numar de angajati care lucreaza in domeniul finantarilor nerambursabile - cerinta minima 50 de angajati, cerinta minima 5 persoane care sa se ocupe de proiect, dovada certificarii managerilor de proiect, cerinta minima 3 manageri de proiect, CV-urile expertilor propusi.Pentru a putea fi declarat admis ofertantul trebuie sa dispuna de personal calificat pentru a duce la indeplinire un act aditional incheiat pentru realizarea mai multor proiecte care se vor derula in acelasi timp.Pentru derularea proiectelor o echipa de proiect trebuie sa aibe in componenta sa persoane calificate corespunzator si un manager de proiect ( se va prezenta dovada certificari ).Conditii pentru managerii de proiect : studii superioare economice, certificare ca manager de proiect, experienta manageriala deminim 1 an.Conditii pentru membrii echipei de proiect: studii superioare economice, experienta in domeniul proiectelor cu finantare nerambursabila de minim 1 an, informatii privind proportia in care contractul de servicii este indeplinit de subcontractanti si specializarea acestora, formularul declaratie privind partea/partile din contractele indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Pentru a putea fi declarat admis, ofertantul trebuie sa detina certificare ISO9001:2001 pentru activitatea de consultanta in managementul proiectelor in vederea obtinerii finantarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: in contul RO45TREZ2925004XXX547, Trezoreria Bailesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2008 13:00
Locul: autoritatea contractanta, sediul consiliului local Catane
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul sa participe la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Cutea de Apel - Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr.5, Sector 5, Localitatea Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stravolopeos, nr. 6, Sector 3, localitatea Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local al comunei Catane, jud. Dolj
Adresa postala: Comuna Catane, Sat Catane, Localitatea: Catane, Cod postal: 207431, Romania, Tel.0251-319662, Fax: 0251-319662
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2008 12:36