Licitatie Publica - Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (programul PNDR) pentru un proiect integrat al Primariei Zemes
Anunt de participare numarul 65085/01.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ZEMES (Consiliul Local al Comunei Zemes)
Adresa postala: COMUNA ZEMES, JUDETUL BACAU, NR. 617, Localitatea: Zemes, Cod postal: 607690, Romania, Punct(e) de contact: IOAN SELARU, Tel.0234 383037, Email: [email protected], Fax: 0234 383037
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (programul PNDR) pentru un proiect integrat al Primariei Zemes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: SEDIUL PRESTATORULUI SI SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (programul PNDR) pentru un proiect integrat al Primariei Zemes
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (programul PNDR) pentru un proiect integrat al Primariei Zemes
COD CPSA 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
Valoarea estimata fara TVA: 249, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de5.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
COFINANTARE DE LA UNIUNEA EUROPEANA, BUGETUL LOCAL SI BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
CERTIFICVATUL CONSTATATOR PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA, A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT, IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA, VALABIL LA DATA DEPUNERII OFERTELOR, SAU DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE.
CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA, A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE BUGETELE LOCALE IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA, VALABIL LA DATA DEPUNERII OFERTELOR, SAU DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE.
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE O.R.C./AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE/ALTELE ECHIVALENTE, IN ORIGINAL SAU COPIE CONFORM CU ORIGINALUL
VOR FI ADMISI NUMAI OFERTANTII CARE AU CA OBIECT DE ACTIVITATE CODURILE CAEN 7022 VALABIL DIN 2008.
DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL (PERSOANE JURIDICE SAU FIZICE STRAINE)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. FORMULARUL INFORMATII GENERALE CUPRINZAND CIFRA MEDIE DE AFACERI IN ULTIMII TREI ANI 2005-2007
2. CIFRA DE AFACERI MEDIE ANUALA, PENTRU SELECTAREA UNUI OFERTANT, PE ULTIMII TREI ANI (2005-2007) TREBUIE SA FIE MINIM 500 000 EURO RESPECTAND PREVEDERILE ART. 176 DIN OUG 34/2006.
3. BILANTUL CONTABIL PE ANUL 2007, VIZAT DE DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE
4. VA FI SELECTAT NUMAI OFERTANTUL CARE A INREGISTRAT PROFIT PE ULTIMII TREI ANI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR ACTIVITATI PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI.
2. SCRISOARE DE RECOMANDARE
3. UN NUMAR DE ANGAJATI CARE LUCREAZA IN DOMENIUL FINANTARILOR NERAMBURSABILE (DECLARATIE)
4. LISTA PERSONALULUI CARE VA FI ANGAJAT IN PROIECT
5. DOVADA CERTIFICARII MANAGERILOR DE PROIECT
6. DECLARATIE PERSONAL TEHNIC DE SPECIALITATE (C.V.-URI SI COPII DUPA DIPLOME)
7. DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA
8. CERTIFICAT ISO 9001:2001 PENTRU ACTIVITATEA DE CONSULTANTA IN MANAGEMENTUL PROIECTELOR IN VEDEREA OBTINERII FINANTARILOR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
VA FI SELECTAT CEL CARE INDEPLINESTE URMATOARELE: 2-5 RECOMANDARI50 ANGAJATI5 PERSOANE3 MANAGERI DE PROIECTOFERTANRTUL TREBUIE SA DISPUNA DE PERSONAL CALIFICAT, PENTRU A DUCE LA INDEPLINIRE UN ACT ADITIONAL INCHEIAT PENTRU REALIZAREA A TREI PROIECTE CARE SE VOR DERULA IN ACELASI TIMP, CU O ECHIPA DE PROIECT CARE ARE IN COMPONENTA MINIM TREI PERSOANE, CALIFICATE, CORESPUNZATOR SI UN MANAGER DE PROIECT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2008 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATTII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR IMPUTERNICITI, CU COPII B.I./C.I. SAU C.U.I. ALE FIRMELOR PARTICIPANTE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDURI STRUCTURALE (PNDR MASURA 322)COFINANTARE DE LA UNIUNEA EUROPEANA, BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCAL
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APELBUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI ZEMES
Adresa postala: COMUNA ZEMES, JUDETUL BACAU, Localitatea: ZEMES, Cod postal: 607690, Romania, Tel.0234383037, Email: [email protected], Fax: 0234383037, Adresa internet (URL): www.primariazemes.eu
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2008 13:46