Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (UE si guvernamentale) pentru proiectele de investitii ale Primariei comunei Poiana Mare


Anunt de participare numarul 62528/29.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Poiana Mare
Adresa postala: Str. Independentei nr. 8, Localitatea: Poiana Mare, Cod postal: 207470, Romania, Punct(e) de contact: Vintila Marin, Tel.0251/235048, Email: [email protected], Fax: 0251/235048, Adresa internet (URL): www.poianamare.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (UE si guvernamentale) pentru proiectele de investitii ale Primariei comunei Poiana Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Primaria comunei Poiana Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (UE si guvernamentale) pentru proiectele de investitii ale Primariei comunei Poiana Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74140000-2 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (UE si guvernamentale) pentru proiectele de investitii ale Primariei comunei Poiana Mare.
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se depune garantie de participare in valoare de 15.000 lei, cu ordin de plata, prin virament, in contul RO69TREZ2935006XXX000050 sau cu scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Co-finantare UE, bugetul de sat, bugetul local;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in original, sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor, sau declaratie pe propria raspundere; Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale , in original, valabil la data depunerii ofertelor, sau declaratie pe propria raspundere; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare/ altele echivalente, in original sau copie conform cu originalul;
Vor fi admisi numai ofertantii care au ca obiect de activitate codurile CAEN 7022 valabil din 2008; documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din puct de vedere profesional (persoane juridice/ fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul informatii generale cuprinzind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2005-2007); Cifra de afaceri medie anuala, pentru selectarea unui ofertant, pe ultimii 3 ani ( 2005-2007 ) trebuia sa fie de minim 500.000 euro respectand prevederile art. 176 din OUG 34/2006; Bilantul contabil pe anul 207, vizat de Directia Generala a Finantelor Publice; Va fi selectat numai ofertantul care a inregistrat profit pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
2. Scrisoare de recomandare;
3 Un numar de angajati care lucreaza in domeniul finantarilor nerambursabile (declaratie )
4. Lista personalului care va fi angajat in proiect;
5. Dovada certificarii managerilor de proiect;
6. Declaratie personal tehnic de specialitate ( CV-uri si copii dupa diplome )
7. Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcaontractanti si specializarea acestora;
8. Certificat ISO 9001:2001 pentru activitatea de consultanta in managementul proiectelor in vederea obtinerii finantarilor;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. - 5 recomandari;3. - 50 de angajati;4. - 5 persoane;5. - 3 manageri de proiect;6. - ofertantul trebuie sa dispuna de personal calificat pentru a duce la indeplinire un act aditional incheiat pentru realizarea a 3 proiecte care se vor derula in acelasi timp cu o echipa de proiect care are in componenta minim 3 persoane calificate corespunzator si 1 manager de proiect;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria unitatii primariei Poiana Mare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Corespondenta se va face numaiin limba romana. Sediul primarie Poiana Mare
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2008 13:00
Locul: Sediul primariei Poiana Mare, Jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie si persoane imputernicite cu copii B.I/ C.I , ale firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Co-finantare UE, bugetul de stat, bugetul local
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr.5 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Poiana Mare
Adresa postala: Str. Independentei, Nr. 8 - 10, Localitatea: Poiana Mare, Cod postal: 207470, Romania, Tel.0251235048, Fax: 0251235048
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2008 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer