Licitatie Publica - Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (Programul PNDR) pentru un proiect integrat al Primariei Racaciuni
Anunt de participare numarul 65553/07.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RACACIUNI (CONSILIUL LOCAL RACACIUNI)
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 67, Localitatea: Racaciuni, Cod postal: 607480, Romania, Punct(e) de contact: CICIUGHEORGHE ION, Tel.0040234251212, In atentia: CICIUGHEORGHE ION, Email: [email protected], Fax: 0040234251586, Adresa internet (URL): primar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (Programul PNDR) pentru un proiect integrat al Primariei Racaciuni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului si sediul autoritatii contractante.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (Programul PNDR) pentru un proiect integrat al Primariei Racaciuni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (Programul PNDR) pentru un proiect integrat al Primariei Racaciuni.
COD CPSA 97400000-8 - Consultanta in afaceri si management si servcii conexe
Valoarea estimata fara TVA: 249, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare de la Uninunea Europeana, bugetul local si bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiior exigibile de plata, a impozitelor si taxelor catre bugetul generat consilidat, in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor sau declaratie pe propria raspundere.
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, a impozitelor si taxelor catre bugetele locale in original sau copie legalizata, valabil la data depuderii ofertelor sau declaratie pe propria raspundere.
Certificat constatator emis de ORC /autorizatie de functionare/ altele echivalente in original sau copie conform cu originalul.
Vor fi admisi numai ofertantii care au ca obiect de activitate codurile CAEN 7022 valabil din 2008.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional (persoane juridice sau fizice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul informatiei generale cuprinzand cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani 2005-2007.
2. Cifra de afaceri medie anuala pentru selectarea unui ofertant pe ulrimii 3 ani (2005-2007) trebuie sa fie minim 700000EORO respectant prevederile art. 176 din OUG 34/2006.
3. Bilantul contabil peanul 2007 vizat de DGFP.
4. Va fi selectat numai ofertantul care a inregistrat profit pe ultimii 3 ani .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor activitati prestate in ultimii 3 ani.
2. Scrisoare de recomandare.
3. Numar de angajati care lucreaza in domeniul finantarilor nerambursabile (declaratie).
4. Lista personalului care va fi angajat in proiect.
5. Dovada certificarii managerilor de proiect.
6. Declaratie personal tehnic de specialitate (CV-uri si copii dupa diplome).
7. Declaratii privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
8. Certificat ISO 9001:2001 pentru activitatea de consultanta in managementul proiectelor in vedere obtinerii finantarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Va fi selectat celare indeplineste urmatoarele: 2 - 5 recomandari, 50 angajati, 5 persoane , 3 manageri de proiect.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal calificat pentru a duce la indeplinire un act aditional incheiat pentru realizarea a 3 proiecte care se vor derula in acelasi timp, cu o echipa de proiect care are in componenta minim 3 parsoane calificate corespunzator si 1 manager de proiect.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2008 14:00
Locul: Sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor imputerniciti cu copii BI/CI sau CUI ale firmelor participante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri structurale (PNDR Masura 322) cofinantare cdde la Uniunea Europeana , bugetul de stat si bugetul local.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de ApelBucuresti
Adresa postala: Spaliul Independentei nr.5, Sector I, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local al comunei Racaciuni,
Adresa postala: B-dul Stefan celMare , nr. 67, Localitatea: Racaciuni, Cod postal: 607480, Romania, Tel.0234 251212, Email: [email protected], Fax: 0234 251 586
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2008 12:49