Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea documentatiilor tehnice in fazele actualizare Studiu de Fezabilitate si fazele Documentatie tehnica organizare executie, Documentatie tehnica pentru obtinere Autorizatie de Construire, Proiect tehnic (inclusiv caiete de sarcini si liste de cant


Anunt de participare numarul 107733/14.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala:  P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300006, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0256403151, In atentia:  DANA SUBA, Email:  [email protected], Fax:  0256403153, Adresa internet (URL):  www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA
Adresa postala:  P-TA VICTORIEI NR.2, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300006, Romania, Punct(e) de contact:  serviciul achizitii publice, Tel. 0256/403151, In atentia:  Dana Suba, Email:  [email protected], Fax:  0256/403153, Adresa internet (URL):  www.upt.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA
Adresa postala:  p-ta victoriei nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300006, Romania, Punct(e) de contact:  serviciul achizitii publice, Tel. 0256/403151, In atentia:  Dana Suba, Email:  [email protected], Fax:  0256/403153
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA
Adresa postala:  p-ta Victoriei nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300006, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura, Tel. 0256/403035, Fax:  0256/403153
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea documentatiilor tehnice in fazele actualizare Studiu de Fezabilitate si fazele Documentatie tehnica organizare executie, Documentatie tehnica pentru obtinere Autorizatie de Construire, Proiect tehnic (inclusiv caiete de sarcini si liste de cantitati de lucrari) si Detalii de executie, pentru investitia Extindere spatii de invatamant si cercetare la Facultatea de Chimie Industriala si Ingineria Mediului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA, P-TA VICTORIEI NR.2, 300006 TIMISOARA
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiilor tehnice in fazele actualizare Studiu de Fezabilitate si fazele Documentatie tehnica organizare executie, Documentatie tehnica pentru obtinere Autorizatie de Construire, Proiect tehnic (inclusiv caiete de sarcini si liste de cantitati de lucrari) si Detalii de executie, pentru investitia Extindere spatii de invatamant si cercetare la Facultatea de Chimie Industriala si Ingineria Mediului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatorul are obligatia sa elaborezedocumentatiile tehnice in fazele actualizare Studiu de Fezabilitate si fazele Documentatie tehnica organizare executie, Documentatie tehnica pentru obtinere Autorizatie de Construire, Proiect tehnic (inclusiv caiete de sarcini si liste de cantitati de lucrari) si Detalii de executie, pentru investitia Extindere spatii de invatamant si cercetare la Facultatea de Chimie Industriala si Ingineria Mediului.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 20000 LEI, VALABILA 90 ZILE, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA SE ASIGURA DIN VENITURI PROPRII, PLATILE SE EFECTUEAZA PRIN TREZORERIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorului economic, Certificat deatestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis Agentia Nationala de Administrare Fiscala , Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, Certificat de cazier fiscal, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului -CAEN 7111 (Rev. 2) 7420 (Rev. 1) - activitati de arhitectura si codul CAEN 7112 (Rev.2), 7420 (Rev 1) ? activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleBilanturi contabile pe ultimii 2 ani - vizate de organele fiscale: (2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 2 ani: min 2.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul de conducere, Cerinta minimala: - 2 arhitecti, membri Ordinul Arhitectilor din Romania, din care minim doi cu drept de semnatura, inregistrati in Registrul National al Arhitectilor din Romania (sau echivalent pentru persoane straine);
-2 ingineri de structuri de rezistenta - 2 ingineri instalatii ;Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, licenta software MS Office, Arhicad sau Autocad sau echivalent, iso 9001, 14001, 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara prezentarea unui contract finalizat, in ultimii 3 ani, avand ca obiect servicii similare obiectului prezentei proceduri (fazele Studiu de fezabilitate, Documentatie obtinere Autorizatie de Construire, Proiect tehnic, Detalii de executie), a carui valoare sa fie de minim 300.000 euro (fara TVA), insotit derecomandare, din partea beneficiarului din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate, si de procesul-verbal de receptie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 12:00
Locul: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA, RECTORAT, P-TA VICTORIEI NR.2, 300006, TIMISOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 21 3104641, Email:  [email protected], Fax:  +40 213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis
Adresa postala:  Piata Tepes Voda, nr. 2, ,Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300055, Romania, Tel. +40 256 498 054, Email:  [email protected], Fax:  +40 256 200 040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractanteconsideratnelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  P-TA VICTORIEI NR.2, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300006, Romania, Tel. 0256403027, Fax:  0256/403153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer