Licitatie Publica - Elaborarea documentatiilor tehnico-economice necesare pentru punerea in opera a obiectivelor de investitii aferente zacamantului uranifer din Carpatii Orientali
Anunt de participare (utilitati) numarul 96363/20.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Cretu, Tel.021/318.52.58, int 16, In atentia: Serviciului Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021/312.91.46, Adresa internet (URL): www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Elaborarea documentatiilor tehnico-economice necesare pentru punerea in opera a obiectivelor de investitii aferente zacamantului uranifer din Carpatii Orientali
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 10, 800, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Natura serviciilor care trebuie prestateeste urmatoarea:
Intocmirea documentatiilor tehnico-economice (faza S.F.) in conformitate cuH.G. nr. 28 din 09.01.2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii;
Intocmirea documentatiilor si obtinerea avizelor si acordurilor specificate in Certificatele de Urbanism necesare aprobarii si promovarii la finantare a obiectivului de investitii (in faza SF);
Intocmirea tuturor studiilor necesare aferente obiectivelor de investitii;
Intocmirea documentatiilor si obtinerea avizelor siacordurilor necesare obtineriiautorizatiei de construire pentru exploatarea miniera din Carpatii Orientali, uzina de prelucrare a minereurilor de uraniu amplasata in noul perimetru minier si pentru uzina de rafinare a concentratelor tehnice de uraniu Feldioara.
Reactualizarea Devizelor Generale ori de cate orisolicita achizitorul pe toata perioada pana la elaborarea Proiectului Tehnic; Intocmirea documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E.) aferenta studiilor de fezabilitate pentru exploatarea miniera din Carpatii Orientali, uzina de prelucrare a minereurilor de uraniu amplasata in noul perimetru minier si pentru uzina de rafinare a concentratelor tehnice de uraniu Feldioara.
Sustinerea avizarii documentatiilor elaborate la: C.T.E. Compania Nationala a Uraniului SA Bucuresti in C.T.E. Ministerul Economiei Comertului si Mediului de Afaceri Directia Generala Resurse Minerale -ordonatorul principal de credite si Consiliul Interministerial de Avizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie va fi constitutita in procent de 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse bugetare si surse proprii pentru activitatea de investitii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contract clasificat, avand in vedere HG 585/2002 si Legea 182/2002, datorita faptului ca elaborarea documentatiilor va cuprinde harti, planuri topografice pe care sunt reprezentate elemente de continut sau obiective clasificate secrete de stat etc.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12 A din Documentatia de atribuire); 2.Cazierul judiciar al reprezentantului legal al operatorului economic participant la procedura; 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 12 B); 4. Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul de stat; 5.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale; 6.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la data de 31.12.2007, sau echivalent; 2.Bilantul contabil la data de 31.12.2008, sau echivalent; 3.Bilantul contabil la data de 31.12.2009, sau echivalent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale despre candidat; 2. Documente care sa ateste certificarea sistemului calitatii, conform urmatoarelor standarde: 2.1.SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent; 2.2.SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent;2.3.SR EN ISO 27001/2005 sau echivalent; 2.4. Autorizatie pentru sistemul de management al calitatii in domeniul nuclear;3.Declaratie pe propria raspundere in care candidatul va preciza daca detine dotarile specifice necesare realizarii proiectelor;4.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere: Conform solicitarilor din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt (cap. V.4 - Capacitatea tehnica si/sau profesionala din Fisa de date a achizitiei);5. Avand in vedere faptul ca pentru elaborarea studiilor prezentate mai sus prestatorul va solicita si va gestiona date din categoria informatiilor clasificate, acordul cadru si contractele subsecvente vor fi clasificate, drept pentru care prestatorul va prezenta la data licitatiei pentru selectie si calificare Autorizatia de Securitate Industriala emisa conform HG 585/2002 si Legii 182/2002 privind protectia informatiilor clasificate. Autorizatia de Securitate Industriala se elibereaza de catre ORNISS in termen de 60 zile lucratoare de la data depunerii documentatiei de autorizare; 6. Informatii privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2010 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2010 10:00
Locul: Sediul C.N.U. - S.A. Bucuresti: Sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, cod postal 010458
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contract clasificat, avand in vedere HG 585/2002, privind aprobarea Standardelor nationale de protectie a informatiilor clasificate si Legea 182 din 2002, privind protectia informatiilor clasificate, datorita faptului ca elaborarea documentatiilor va cuprinde : - harti, planuri topografice pe care sunt reprezentate elemente de continut sau obiective clasificate secrete de stat;
- studii, prospectiuni geologice si determinari gravimetrice prin care se evalueza rezerve nationale de minereuri;
- activitati tehnologice (probare, fluxuri si bilanturi de materiale, dimensionarea utilajelor, parametrii tehnologici) si investitii care prezinta importanta deosebita pentru interesele economice si tehnice ale Romaniei;
- cercetari stiintifice in domeniul tehnologiilor nucleare;
- securitatea materialelor si a instalatiilor nucleare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti sectia a VIII-a: Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.332.12.40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului S.A. Bucuresti - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021.318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021.312.91.46, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2010 14:51