Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Elaborarea hartilor strategice de zgomot si planurilor de actiune, pentru caile ferate principale cu un trafic mai mare de 30 000 treceri de trenuri/an ?


Anunt de participare (utilitati) numarul 132121/15.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, In atentia: Craciun Dorina, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Elaborarea hartilor strategice de zgomot si planurilor de actiune, pentru caile ferate principale cu un trafic mai mare de 30 000 treceri de trenuri/an ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Tronsoanele sunt detaliate in Caietul de sarcini
Bucuresti Nord-Post 5
Post 5-Ramura Baneasa
Ramura Baneasa-Depoul Bucuresti Triaj
Depoul Bucuresti Triaj-Chitila
Chitila-Brazi
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Elaborarea hartilor strategice de zgomot si planurilor de actiune, pentru caile ferate principale cu un trafic mai mare de 30 000 treceri de trenuri/an ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71313100-6 - Servicii de consultanta in combaterea zgomotului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Elaborarea hartilor strategice de zgomot si planurilor de actiune, pentru caile ferate principale cu un trafic mai mare de 30 000 treceri de trenuri/an ?
Valoarea estimata fara TVA: 960, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 9600 lei , garantia de buna executie 5% din valoare acontractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri - buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;
-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Certificat constatator emis de ORC;
-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-uri( daca e cazul);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale (formular G)din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului in valoarea egala sau mai mare decat900.000 lei, respectiv 213.184 euro (1 euro = 4, 2217 lei);
-Bilanturile contabile 2008, 2009, 2010, in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei cu serviciile prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori, cantitati, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii, Formular E;
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare celor licitate (realizare de harti strategice de zgomot si realizare de servicii similare de reducere a nivelului de zgomot provenit din activitatea de transport)in valoare egala sau mai mare decat 280.000 lei, respectiv 66.324euro (1 euro = 4.2217 lei) un contract sau maimulte contracte .
-Pentru contractul/contracte depus/depuse ca si experienta similara se vor prezenta recomandare/recomandari din partea beneficiarilor contractelor respective sau documentele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale, din partea beneficiarilor pentru contractele respective.-Ofertantul va depune Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului Formular D;
- Ofertantul va face dovada ca dispune de personalul necesar pentru efectuarea contractului: - 2 experti cu experienta de minim 3 ani in domeniul modelarii si simularii acustice in vederea realizarii hartilor strategice de zgomot (se vor prezenta CV-uri)- 1 expert cu experienta de minim 3 ani in evaluare si reducere a zgomotului (se vor prezenta CV-uri);
-Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Formular L;
- Prezentarea unor documente emise de organismele nationale sau internationale acreditate care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 ? managementul calitatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/5993/21.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2012 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante B-dul Dinici Golescu nr.38, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite insotite de copiii BI/Ci/pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40/021/3104641, Email: [email protected], Fax: +40/021/3104641, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCFCFR SA, Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40/021/3151117, Fax: +40/0213151117, Adresa internet (URL): http: //www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2011 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer