Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea Planului Urbanistic General 2009


Anunt de participare numarul 44215/22.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Bica, Tel.0723555802, Email: [email protected], Fax: 0269/208813, Adresa internet (URL): www.sibiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea Planului Urbanistic General 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea Planului Urbanistic General 2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74840000-9 - Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea Planului Urbanistic General 2009
Valoarea estimata fara TVA: 1, 815, 126.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de articipare :23.597 lei ; Garantia de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea notarila a asocierii cu desemnarea liderului de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDocumente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorSe vor prezenta documente care sa ateste (certificate eliberate de autoritatile competente) plata impozitelor si taxelor (la zi) la bugetul de stat si bugetul local.Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Persoane juridice / fizice romaneCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului (in original sau copie legalizata), Certificat Unic de InregistrareAutorizatie de functionare / altele echivalente (daca este cazul)Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul la 31.12.2008 (vizat de D.G.F.P);balanta de verificare pe luna februarie2008 (semnata si stampilata);Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani.b) Recomandari din partea a 3 beneficiari persoane juridice sau institutii (model propriu).Recomandarea trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale ale prestatiilor;Recomandarile vor viza un numar de minim 3 specialisti din echipa.Recomadarile vor fi vizate si stampilate.c) Resurse tehnice declaratie care contine informatii privind dotarile specifice si echipamentul tehnic, mijloacele fixe pe care candidatul / ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.d) Resurse umane: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile).Declaratia va fi insotita de C.V.-urile persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului.Calificarea personanelor direct responsabile de contract trebuie sa fie in arhitectura si urbanism.Precizam ca numarul minim al personalului propus trebuie sa fie de minim 5 specialisit in arhitectura si urbanism, din care 3 cu specializare arhitectura.Pentru persoana care va avea calitatea de sef de proiect se va anexa certificatul de atestare eliberat de Registrul Urbanistilor din Romania, litera D (Plan Urbanistic General).Ofertantul va prezenta o lista (model propriu) cu obligatiile contractuale in desfasurare. Lista va contine cel putin urmatoarele date referitoare la: numarul si data contractului, durata si valoarea contractului, obiectul contractului, beneficiarul.Daca este cazul se vor mentiona subcontractantii si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin ordin de plata in contul RO58TREZ57621360250XXXXX - Trezoreria Sibiu sau la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2008 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, cam..213, et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, Tribunalul
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 3104641, Fax: 021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal, nr.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/208833, Email: [email protected], Fax: 0269/208811
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2008 20:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer