Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELABORAREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL


Anunt de participare numarul 39366/16.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CARACAL
Adresa postala: STRADA PIATA VICTORIEI NUMARUL 10, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: PRIMARIA MUNICIPIULUI CARACAL - DIRECTIA TEHNICA, Tel.0753/318700, In atentia: DUMITRESCU NADIA, Email: [email protected], Fax: 0249/517516
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELABORAREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL CARACAL, JUDETUL OLT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELABORAREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74251000-3 - Servicii de urbanism (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ELABORARE PLAN URBANISTIC GENERAL
Valoarea estimata fara TVA: 380, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.01.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
7.500 lei cu Scrisoare de garantie bancara in contul RO26TREZ50721330228XXXXX, CUI 4395175 deschis la Trez. mun. Caracal sau in numerar la casieria Primariei mun. Caracal.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea ofertantilor in vederea indeplinirii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitate, formular 12A;Declar.priv.neincadrarea in art. 181, Formul.de plata a taxelor si impozitelor-Persoane juridice/fizice romane(Certificat constat.emis de ORC, Autorizatie de functionare, Statutul societatii, Certificat de inregistrare emis de CCI-Persoane juridice /fizice straine(Documente care dovedesc o forma de inregistrare)Dovada inregistr.la Registrul Urbanistilor conf.Hot.26/26.09.2006, Specimen cu drept de semnatura in cadrul RUR conf. HG 1519/2004 pentru gradele D, G5, personal de specialitate atestat de Ministerul Culturii si Cultelor, conf. Legii nr. 422/2001 republicata 2006 privind protejarea monumentelor istorice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copia ultimului bilant contabil, vizat si inregistrat la Directia generala a Finantelor Publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificare ISO 9001- Experienta anterioara realizarea a minim 1 PUG pentru localitati din aceeasi categorie;
- Formular 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereCV-urile personalului angajat- Informatii privind subcontractantii: Formularul 12G - subcontractantii vor indeplini aceleasi conditii de eligibilitate ca si contractantul;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 35 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu OP in contul RO26TREZ50721330228XXXXX, CUI: 4395175 deschis la Trez.Caracal sau in numerar la casieria Primariei mun.Caracal.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2007 11:30
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI CARACAL
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa din partea ofertantului pentru reprezentarea la sedinta de deschidere a ofertelor; persoana imputernicita se va legitima cu buletin sau carte de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA - Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr.4, ,Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251 - 418568, Email: [email protected], Fax: 0251 - 415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC-CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI CARACAL
Adresa postala: PIATA VICTORIEI NR. 10, Localitatea: CARACAL, Cod postal: 235200, Romania, Tel.0249/511384, Email: [email protected], Fax: 0249/517516
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2007 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer