Licitatie Publica - Elaborarea politicii nationale de gestionare a namolurilor de epurare
Anunt de participare numarul 97715/13.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: Str. Justitiei, Nr. 59 61, Sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Zoia, Tel.316.61.57, In atentia: Mirela Zoia, Email: [email protected], Fax: 316.07.78, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea politicii nationale de gestionare a namolurilor de epurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il reprezinta achizitionarea serviciilor necesare elaborarii unor documente strategice privind gestionarea namolurilor de tratare/epurare in Romania si evidentierea posibilitatilor de valorificare a acestora in agricultura, conform caracteristicilor specificate in Caietul de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona servicii necesare elaborarii unor documente strategice privind gestionarea namolurilor de tratare/epurare in Romania si evidentierea posibilitatilor de valorificare a acestora in agricultura, conform caracteristicilor specificate in Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 40.000 Euro.Garantia de buna executie exprimata procentual este de 10 % din pretul fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 Asistenta Tehnica din POS Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere /Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator, documente care dovedesc o forma de inregistrare, certificat de atestare fiscala, certificat privind plata impozitelor locale si cazier judiciar, valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind profitul net din care sa rezulte ca Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) este pozitiva.
Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2006, 2007, 2008)
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 2.000.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ.prestari de serv.sim.in ultimii 3 ani
Res.umane - Lista cu expertii principali implicati insotita de CV-uri, din care:
1. Sef de proiect Dipl. univ.pt. studii tehnice, ec. sau de mediu;
Cun.bune de lb. engleza .
Min 15 ani de exp. profes. gen.
Exp.in aplic.Dir.UE relev (cel putin 2 proiecte cu finantare internationala, finaliz.);
Exp. in elab. de doc. strategice in dom. prot. mediului (cel putin 1 proiect finaliz.) Min 5 ani de exp. relev in manag. proiectelor cu finantare internat.(ca sef de proiect/adj. de sef)
Exp.ca sef de proiect/ adj.de sef in cel putin 1 proiect sim (dom. prot.mediului) finaliz.
2. Expert in gest.namolurilor
Dipl.univ. pt. studii ing.sau de mediu, cu specializ. intratarea/epurarea apelor uzate Cun. bune de lb engleza Min 10 ani de exp.profes gen.
Exp. in aplic Dir UE si legisl rom relevante (cel putin 2 proiecte finaliz)
Part.ca expert tehnic, in cel putin 2 proiecte sim. de elab.strategii epurare a apelor.
3. Expert in agro-chimie
Dipl.univ.cu specializ.in tratarea solurilor contaminate/fertilizarea solurilor/pedologie, geologie, pedologie, stiinte agronomice
Cun. bune de lb engleza Min 10 ani de exp. profes. gen
Exp. in aplicarea Dir.UE si legisl. rom relevante (cel putin 2 proiecte finaliz)
Exp. in preg. studiilor pt ameliorare soluri/identificare de solutii pt gest.namolurilor (cel putin 2 proiecte);
Exp. in tari din Eur.centrala si de est (cel putin 2 proiecte).
4. Expert financiar
Dipl. univ.relevanta; Cun bune de lb engleza Min 10 ani de exp. profes. gen.;
Buna cunoastere a Dir UE relevante in sect. de mediu, minim 2 proiecte finaliz
Exp. in preg.estimarilor de costuri, analize ec-financiare pt proiecte de mediu (cel putin 2 proiecte) cu finantare internationala;
Se vor prez. CV-uri, decl. de exclusiv. si disp., doc.emise de angajatori (rec.), dipl/certifCert.privind manag.sist. calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente
Inf.privind sub-contractantii/asociatiiDecl.angajament al soc.de audit indep. privind verif.chelt
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-minim 1 proiect similar (elaborare de studii/strategii/ghiduri/proiecte sau orice alte documente relevante in domeniul gestionarii la nivel regional a namolurilor provenite din statiile de epurare, pentru o arie care include minim 2 aglomerari cu peste 50.000 PE fiecare), a carui valoare sa fie de minim 6.135.000 Lei, echivalentul a 1.500.000 Euro, fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Gradul de intelegere a contextului, obiectivelor si rezultatelor asteptate ale proiectului
24%
Descriere:
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
23%
Descriere:
4.
Organizarea echipei
23%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSM/6/AT/I.1.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2010 12:00
Locul: str. Justitiei, Nr. 59 61, Sectorul 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
da, reprezentantii ofertantilor cu imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Axa Prioritara 6 Asistenta Tehnica din Programul Operational SectorialMediu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 16 88, Email: [email protected], Fax: 021 319 82 46, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica, Directia Asistenta Tehnica, AM POS Mediu
Adresa postala: Str. Justitiei, Nr. 59 61, Corp B, Sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Tel.021 316 61 57, Fax: 021 316 07 78
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2010 16:37