Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea proiectelor pentru reabilitarea termica a 35 de blocuri de locuinte de pe raza municipiului Oradea


Anunt de participare numarul 77872/22.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259.437000, 0259.436276, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0259.437000, 0259.436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Municipiul Oradea
Adresa postala: str. P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259/437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259/440746
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Municipiul Oradea
Adresa postala: str. P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259/437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259/440746
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Oradea
Adresa postala: str. P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Antoniu Dan, Tel.0259/437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259/440746
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea proiectelor pentru reabilitarea termica a 35 de blocuri de locuinte de pe raza municipiului Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiei tehnico-economice aferenta lucrarilor de inerventie privind reabilitarea termica a 35 de blocuri de locuinte, conform solicitarilor din temele de proiectare, pe cele 4 faze distincte: expertiza tehnica, audit energetic, DALI si PAC+PT+CS+DDE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea documentatiei tehnico-economice aferenta lucrarilor de inerventie privind reabilitarea termica a 35 de blocuri de locuinte impartite in 4 loturi functie de tipul blocurilor conform celor 4 teme de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 655, 462RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: -1.390 lei pentru Lotu l; -1.550 lei pentru Lotul II; -1.800 lei pentru Lotul III;
-1.800 lei pentru Lotul IV
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. privind eligibilitatea;
-Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181;
-Cerficat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil pe anul 2006, 2007 si 2008 vizat si inregistrat de organele competente;
-Prezentare Fisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri rezultata exclusiv din prestarea serviciilor de proiectare pe ultimii 3 ani este mai mare sau egala cu:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- 138656 lei pentru Lotul I 11blocuri;
- 155462 lei pentru Lotul II 9 blocuri;
- 180672 lei pentru Lotul III 7 blocuri, - 180672 lei pentru Lotul IV 8 blocuri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008);
-Recomandare din partea a cel putin doi beneficiari privind calitatea serviciilor prestate in elaborarea unor proiecte similare;
-Declaratie privind echipamentele tehnice ;
-Prezentarea Certificatelor ISO 9001:2001, ISO 14001:2005 si ISO 18001:1999;
-Informatii privind subcontractantii, daca este cazul;
-Declaratie cu personalul specializat disponibil pentru indeplinirea contractului care sa cuprinda:
-2 (doi) ingineri proiectanti cu specializare C.C.I.A.;
-2 (doi) experti tehnici atestati in rezistenta constructiilor;
-un auditor energetic (A.E.), grad I, clasa I.c. atestat de catre MTCM.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
Durata de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 12:00
Locul: sediul municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr. 1, et. 1-sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(021)3104641, Email: [email protected], Fax: (021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 10 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Oradea - Serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000, Email: [email protected], Fax: 0259/440746
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer