Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea Proiectelor si Studiilor necesare reabilitarii si refunctionalizarii Corpurilor B,C,D si E din Cetatea Oradea in vederea introducerii in circuitul turistic al Cetatii Oradea


Anunt de participare numarul 74218/27.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Doina Romocea, Tel.0259.437000, 0259.436276, Email: [email protected], Fax: 0259.437000, 0259.440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Directia de dezvoltare Durabila, Tel.0259/437000 int.271, In atentia: Bolos Marcel sau Sim Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0259/440746
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii.nr.1, cam.23, parter, ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Relatii cu publicul, Tel.0259437000, In atentia: Mariana Demian, Email: [email protected], Fax: 0259440746
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea Proiectelor siStudiilor necesare reabilitarii si refunctionalizarii Corpurilor B, C, D si Edin Cetatea Oradea in vederea introducerii in circuitul turistic al Cetatii Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Cetatea Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si refunctionalizarea corpurilor B, C, D si E din Cetatea Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71351914-3-Servicii de arheologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1-elaborare PUZ
2-Elaborare DALI
3-Elaborare PT, CS, DDE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare :30.000 ron- garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul local+cofinantare prin POR 2007-2013, Axa 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor valabile la data deschiderii ofertelor- bugetul local si bugetul de stat
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de informatii generale conform Formular anexat din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2006, 2008) sa fie mai mare sau egala cu 3.000.000 RON;
2) - bilantul contabil pe anul 2006, 2007 vizat si inregistrat de organele competente in domeniu si preliminat la 2008;
3) - declaratii bancare corespunzatoare, sau, dovezi privind asigurarea riscului profesional.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)completata conform Formular anexat, care sa cuprinda obligatoriu indeplinirea si finalizarea a cel putin trei contracte privind servicii de proiectare la nivel S.F., D.A.L.I.sau P.T., avand ca obiect reabilitarea de monumente istorice clasa A, a carui valoare cumulata sa fie de cel putin 1.500.000 RON lei, insotita de copia xerox a respectivelor contracte similare;
-Recomandare din partea a cel putin trei beneficiari privind calitatea serviciilor prestate in elaborarea unui proiect similar care face obiectul prezentei achizitii;
-Declaratie cu personalul specializat-Declaratie privind echipamentele tehnice-Informatii privind subcontractantii
-Certificatelor ISO 9001:2001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se impune ca cerinta obligatorie urmatoarele resurse: minim doua persoane atestate de catre Ministerul Culturii si Cultelor in proiectare cu scopul reabilitarii monumentelor istorice clasa A. Dovada existentei personalului se va face pe baza de contract individual de munca sau orice alt contract incheiat in conditiile legii , avizat de ITM si a CV-ului din care sa reiasa ca a participat in colective de proiectare sau a realizat in mod individual proiectare cu scopul reabilitarii monumentelor istorice clasa A-echipamentele de calcul, de diagnosticare, soft-uri, dispozitive si alte dotari care sunt necesare pentru indeplinirea contractului completata conform formularului anexat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2009 12:00
Locul: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, Sala mica la ora 12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationalse Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Oradea-Serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259437000, Email: [email protected], Fax: 0259440746
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2009 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer