Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ELABORAREA PROIECTULUI TEHNIC, A DOCUMENTATIILOR PENTRU OBTINEREA AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR, DETALIILOR DE EXECUTIE SI EXECUTIA LUCRARILOR DE, CONSOLIDARE SECTOARE DE DRUM DJ 108 G AFECTATE DE CALAMITATI NATURALE ? ALUNECARI DE TEREN SI INUNDATII


Anunt de participare numarul 125538/07.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala:  P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450058, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Vultur, Tel. 0260614120, Email:  [email protected], Fax:  0260661097, Adresa internet (URL):  http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELABORAREA PROIECTULUITEHNIC, A DOCUMENTATIILOR PENTRU OBTINEREA AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR, DETALIILOR DE EXECUTIESIEXECUTIALUCRARILOR DE, CONSOLIDARESECTOARE DE DRUMDJ 108 GAFECTATE DE CALAMITATI NATURALE ? ALUNECARI DE TEREN SI INUNDATII sectoare care fac parte integranta din proiectul ?REABILITARE DRUM CIUCEA-CRASNA-VIRSOLT?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: In conformitate cu specificatiile caietului de sarcini respectivELABORAREA PROIECTULUITEHNIC, DE EXECUTIESIEXECUTIALUCRARILOR DE, CONSOLIDARESECTOARE PE DRUMDJ 108 G
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de consolidare sunt determinate de necesitatea inlaturarii cauzelor si a efectelor alunecarilor de teren si a inundarii sectoarelor de drum aparute toamna anului 2009, primavara- toamna anului 2010si iarna anului 2011, in timpul executiei lucrarilor la proiectul initial si de necesitatea asigurarii stabilitatii corpului drumului si a sigurantei circulatiei.
Lucrarile propuse a se realiza completeaza si sunt direct legate de proiectul initial privind reabilitarea drumului Ciucea ? Crasna - Virsolt si de proiectulsuplimentar pentruconsolidareasectoarelor de drum Km 1 +400 ? 4 + 900 si 10 + 350 care fac obiectul unui contract in derulare si conditioneaza realizarea si finalizarea investitiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop ELABORAREA PROIECTULUITEHNIC, A DOCUMENTATIILOR PENTRU OBTINEREA AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR, DETALIILOR DE EXECUTIESIEXECUTIALUCRARILOR DE, CONSOLIDARESECTOARE DE DRUMDJ 108 GAFECTATE DE CALAMITATI NATURALE
Valoarea estimata fara TVA: 10, 889, 530RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 217.000 lei, valabilitate 90 zile. Garantia de buna executie este de 8% din pretul contractului fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 %, Buget de stat: 13% , Bugetul Local: 2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (indice 1) din OUG nr. 34/2006; Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat-certificate de atestare fiscala . Declaratie privind calitatea de participant; Certificat de participare la procedura de licitatie deschisa cu oferta independenta; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita valoarea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 Anexa 1-Informatii GeneraleSe va prezenta bilant contabil vizat de administratia financiara la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani este de 21.770.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? formular 12 ISe va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului denlucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil. In cazul unei asocieri se va prezenta o singura lista comuna.Formularul B1.Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice de la toti ofertantii parteneri asociati. In cazul asocierii, se va prezenta un singur formular care va include atat utilajele, instalatiile si echipamentele liderului cat si cele ale membrilor asocierii. Se va completa Formular 12H.Informatii privind subcontractantii / asociatii formular 12 GSe va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari. In cazul asocierii va fi prezentat un singur formular care va cuprinde atat contractele liderului cat si pe cele ale membrilor asocierii. Formular 12 FInformatii privind masurile de protectie a mediuluiInformatii privind protectia munciiAsigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal proiectare - a)1 (un) inginer drumuri si poduri ?coordonator de proiect b) Verificator/verificatori de proiecte intoate domeniile prevazute de actele normative in vigoare si aferente categoriilor de lucrari cuprinse in proiect, c) 1 (un) inginer drumuri si poduri ?care va asigura asistenta tehnica pe parcursul executiei lucrarilor, Personal exec lucrare: a) 1(un) coordonator lucrare ? inginer specializarea ?cai ferate, drumuri si poduri?b) 1(un) inginer cantitati/gestiune financiara (atasamentist), c) 1(un) responsabil tehnic cu executia pentru specialitatea constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri tunele. Se va prezenta minim unulsau3 contract de lucrari de executie in domeniul drumuri si poduri in valoare de10.700.000 lei fara TVA, se va prezentaminim unul sau 3contracte de proiectare in domeniulconstructii drumuri si poduri in valoare de 180.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
48/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2011 11:00
Locul: Sediul Cnsiliului Judetean Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti si/sau imputerniciti ai ofertantilor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 %Buget de stat: 13%Bugetul Local :2 %
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONALDE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos , nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostintade un at al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC SIN CADRUL CONSILIULUI JUDETEAN SALAJ
Adresa postala:  P-TA. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 12, Localitatea:  ZALAU, Cod postal:  450058, Romania, Tel. 0260/614120, Email:  [email protected], Fax:  0260/66197, Adresa internet (URL):  www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2011 18:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer