Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea proiectului pt realizarea lucrarii CONSTRUIRE DE NOI EDIFICII IN CADRUL PROGRAMULUI S.A.M


Anunt de participare numarul 26885/06.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Grup Scolar de Constructii "Kas Karoly"
Adresa postala: str. Toplita nr. 22, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530241, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Szan, Tel.0266-314496, Email: [email protected], Fax: 0266-314496, Adresa internet (URL): http: //koskaroly.eduhr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea proiectului pt realizarea lucrarii CONSTRUIRE DE NOI EDIFICII IN CADRUL PROGRAMULUI S.A.M
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Grupul Scolar de Constructii Kos Karoly, Miercurea Ciuc, str. Toplita 22.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea proiectului pt realizarea lucrarii CONSTRUIRE DE NOI EDIFICII IN CADRUL PROGRAMULUI S.A.M - GRUPUL SCOLAR DE CONSTRUCTII KOS KAROLY pe baza, studiului geotehnic, studiului topografic si PUD elaborat pentru amplasament.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74220000-7 - Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a.) Studiu de fezabilitate inclusiv contravaloarea documentatiilor necesare obtinerii avizelor si acordurilor prevazute in certificatul urbanism;
b.) Caiet de sarcini si documnetatie de licitatie;
c.) Proiect tehnic si detalii tehnice de executie.
Valoarea estimata fara TVA: intre 160, 000 si 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 3000 RON - care poate fi constituit prin depunerea sumei la caseria autoritatii sau prin depunerea a unui OP sau fila de cec, cu conditia sa fie confirmata de banca emitenta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul de stat - Ministerul Edicatiei Cercetarii si Tineretului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Prin conventie semnata in cazul asocierii, legalizata inaintea semnarii contractului cu asociatii castigatori sau contract de subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
Declaratie privind calitatea de partcipant la procedura;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
Documente care dovedesc forma de inregistrare;
Model contract semnat stampilat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri minim 500.000, 00 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privnd lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
Informatii privind subcontractantii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract de proiectare similara in valoare de 50.000, 00 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin depunerea sumei la caseria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 12:00
Locul: La sediul Grupului Scolar de Constructii Kos Karoly, Miercurea Ciuc, str. Toplita, nr. 22, camera 8.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administrator sau imputernicit din parte ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.csnc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gheorghe Doja, nr. 6, Localitatea: Miercura Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266-110145, Fax: 0266-310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 10 zile de la data emiterii actului se depune plangerea prealabila inaintata organului emitent, dupa procedurape care o reglementeaza legea contenciosului administrativ sau contestatie la CNSC in 5 zile potrivit OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Grupul Scolar de Constructii Kos Karoly
Adresa postala: str. Toplita, nr. 22, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530241, Romania, Tel.0266-314496, Email: [email protected], Fax: 0266-314496
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2007 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer