Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Elaborarea proiectului si executia lucrarilor de mansardare a cladirilor cu destinatie spatii de invatamant si camine


Anunt de participare numarul 66410/14.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Adresa postala: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: MARCEL DANAILA, Tel.0236-419177, Email: [email protected], Fax: 0236-419177
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Elaborarea proiectului si executia lucrarilor demansardare a cladirilor cu destinatie spatii de invatamant si camine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: corp B din str. Domneasca nr. 111;
corp E din str. Domneasca nr. 111;
corp F din str. Domneasa nr. 111;
corp G din str. Domneasca nr. 111;
corp K din str. Dommneasca nr. 111;
corp L din str. Domneasca nr. 111;
corp Y din str. Domneasca nr. 111;
camin C din str. Domneasca nr. 155;
camin D din str. Domneasca nr. 155;
camin IB din str. Garii nr. 61
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Elaborarea proiectului si executia lucrarilor demansardare a cladirilor cu destinatie spatii de invatamant si camine
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223000-6 - Lucrari de constructii de structuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
corp B din str. Domneasca nr. 111;
corp E din str. Domneasca nr. 111;
corp F din str. Domneasa nr. 111;
corp G din str. Domneasca nr. 111;
corp K din str. Dommneasca nr. 111;
corp L din str. Domneasca nr. 111;
corp Y din str. Domneasca nr. 111;
camin C din str. Domneasca nr. 155;
camin D din str. Domneasca nr. 155;
camin IB din str. Garii nr. 61
Valoarea estimata fara TVA: 11, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Universitatea intentioneaza sa achizitioneze lucrari similare in urmatoarele 12 luni.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 115.000 lei.Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCertificatul de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice taxe achitate la 31.08.2008 (original sau copie legalizata);
Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Directia Impozite, Taxe si alte Venituri Locale, din cadrul Primariei taxe achitate la 31.08.2008 (original sau copie legalizata).
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata); Copie dupa certificatul de inregistrare (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul);
Copie dupa actul constitutiv, cu modificarile ulterioare daca este cazul, contractul de societate sau statutul (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani ( 2005, 2006, 2007) - Formularul 20 - Contul de profit si pierdere;
Formularul Informatii generalePrecizam ca valoarea minima impusa pentru cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani este de 20.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXECUTIE LUCRARI :
lista principalelorlucrari similare executate in ultimii 5 ani (care sa cuprinda: beneficiarii lucrarilor, valorile lucrarilor, perioada si locul de executie;
procesele verbale de receptie cu anexele aferente, corespunzatoare pozitiilor din lista;
Fisa experienta similara;Precizam ca cel putin un contract din lista lucrarilor trebuie sa aiba o valoare minimade 3.400.000 lei fara TVA, sau echivalent in euro;Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;cel putin un responsabil cu controlultehnic de calitate in constructii cu certificat de atestare tehnico-profesionala eliberat de Inspectoratul de Stat in Constructii.
- o declaratie privind persoana nominalizata drept responsabila cu indeplinirea contractului, care sa fie insotita de atestat eliberat de MLPAT in domeniul constructiilor civile.- o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- prezentarea certificatului SREN IS0 9001:2001 Sisteme de management al calitatii in domeniul de activitate executii si reparatii constructii de cladiri.
- prezentarea certificatului SREN IS0 14001:2005 Sisteme de management de mediu in domeniul de activitate executii si reparatii constructii de cladiri.
- prezentarea certificatului OH SAS 18001:2004 Sisteme de managementul sanatatii si securitatii ocupationale in domeniul de activitate executii si reparatii constructii de cladiri.
SERVICII DE PROIECTARE
Prezentarea atestatului de verificator de proiect eliberat de MLPAT pe specialitatile corespunzatoare categoriilor de lucrari proiectate;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Universitatii sau cu OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2008 12:00
Locul: Universitatea, , Dunarea de Jos: , Galati, str. Domneasca nr. 47
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236460027
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentuil Juridic al Universitatii
Adresa postala: str. Domneasca nr. 47, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel.0236414112
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2008 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer