Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execu?ie, a documenta?iilor pentru ob?inerea autoriza?iilor, avizelor,acordurilor, faza PT, asisten?a tehnica din partea proiectantului pe durata execu?iei lucrarilor pentru proiectul ?Modernizarea comunei Me


Anunt de participare numarul 106765/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Mesesenii de Jos (Primaria Mesesenii de Jos Jud. Salaj)
Adresa postala:  Mesesenii de Jos nr.41 jud Salaj, Localitatea:  Mesesenii de Jos, Cod postal:  427542, Romania, Punct(e) de contact:  Sandu Bercean, Tel. 0260/663365, Email:  [email protected], Fax:  0260/663365, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execu?ie, a documenta?iilor pentru ob?inerea autoriza?iilor, avizelor, acordurilor, faza PT, asisten?a tehnica din partea proiectantului pe durata execu?iei lucrarilor pentru proiectul ?Modernizarea comunei Mese?enii de Jos prin imbunata?irea infrastructurii de baza, crearea ?i dezvoltarea serviciilor socio-culturale?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Mese?enii de Jos, judetul Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execu?ie, a documenta?iilor pentru ob?inerea autoriza?iilor, avizelor, acordurilor, faza PT, asisten?a tehnica din partea proiectantului pe durata execu?iei lucrarilor pentru proiectul ?Modernizarea comunei Mese?enii de Jos prin imbunata?irea infrastructurii de baza, crearea ?i dezvoltarea serviciilor socio-culturale? pentru urmatoarele obiective:
? Imbunata?irea re?elei de drumuri de interes local in Comuna Mese?enii de Jos ( lungime :16.570 m)
? Construire centru de zi de tip ?after school? in Comuna Mese?enii de Jos
? Reabilitare camin cultural in localitatea Mese?enii de Jos, comuna Mese?enii de Jos
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea maxima contractata este de 376.426 lei fara TVA, din care:
a) Documenta?ie tehnica pentru obiectul Imbunata?irea re?elei de drumuri de interes local in Comuna Mese?enii de Jos ? maxim 329.849 lei fara TVA, din care PT=264.618 lei fara TVA, DE=65.231 lei fara TVA
b) Documenta?ie tehnica pentru obiectul investi?ional Construire centru de zi de tip ?after school? in Comuna Mese?enii de Jos - maxim 24.303 lei fara TVA, din care PT=19.899 lei fara TVA, DE=4.404 lei fara TVAc) Documenta?ie tehnica pentru obiectul investi?ional Reabilitare camin cultural in localitatea Mese?enii de Jos, comuna Mese?enii de Jos - maxim 22.274 lei fara TVA, din care PT=18.125 lei fara TVA, DE=4.149 lei fara TVA
Obiectivul contractului este proiectarea tehnica pentru urmatoarele ac?iuni : ? Imbunata?irea re?elei de drumuri de interes local in Comuna Mese?enii de Jos ( lungime :16.570 m)
? Construire centru de zi de tip ?after school? in Comuna Mese?enii de Jos
? Reabilitare camin cultural in localitatea Mese?enii de Jos, comuna Mese?enii de Jos
Valoarea estimata fara TVA: 376, 426RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie ? 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finan?at din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Guvernul Romaniei si buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
oferta individuala sau asociere .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a putea participa ca ofertant la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, operatorul economic trebuie sa prezinte documente edificatoare prin care sa faca dovada ca :
o in ultimii 5 ani nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/ sau spalare de bani (Formular 1)
o a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic. (Formular 2)
o si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
o in ultimii 2 ani nu s-a aflat in situatia de a nu-si indeplini obligatiile contractuale sau de a-si fi indeplinit in mod defectuos aceste obligatii, fapt care sa fi produs sau sa fie de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor;
o Nu sunt inscrise men?iuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolven?ei, societateanu se afla in incapacitate de plata.
? Se solicita prezentarea calita?ii de participant la procedura (Formular 3).
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta:
? certificat constatator emis de ORC
? certificat de inregistrare eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Se solicita declararea valorii cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani pentru ademonstra capacitatea financiara a operatorului economic, iar valoarea acesteia trebuie sa fie de cel putin 750.000 lei, urmarindu-se reducerea riscului neindeplinirii contractului (Formular 4).? Se solicita bilantul contabil pe ultimii 3 ani pentru a demonstra cifra de afaceri. Totodata, se solicita ca situa?ia financiara la 31.12.2009 sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita urmatoarele documente: ? Verificarea capacitatii profesionale ? se va prezenta lista cu efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere (Formular 5)
? lista personalului responsabil cu indeplinirea contractului (Formularul 6), CV-urile acestora, diplome si certificate, pentru a demonstra ca operatorul economic are resurse adecvate pentru indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2010 11:00
Locul: COMUNA MESESENII DE JOS, loc. Mesesenii de Jos, nr. 41, jud. Salaj, cod postal 457245
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor ?i un reprezentant al CRPDRP. Din partea unui ofertant pot participa maxim doua persoane la sedinta de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): sursele de finantare ale contractului care urmeaza a fi atribuit sunt : Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Guvernul Romaniei si bugetul local
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILUIL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR SI CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  03008, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Pia?a Stefan cel Mare, nr. 1, jud. Cluj, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/504301, Email:  [email protected], Fax:  0264/504313
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer