Licitatie Publica - Elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru proiectul ? Asfaltare strazi in lo
Anunt de participare numarul 107473/07.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BONTIDA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BONTIDA)
Adresa postala: Bontida str.Mihai Eminescu, nr.446, judetul Cluj, Localitatea: Bontida, Cod postal: 407105, Romania, Punct(e) de contact: Irina Muresan, Tel. 0264262259, Email: [email protected], Fax: 0264262259, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru proiectul ? Asfaltare strazi in localitatile Bontida si Rascruci, retea de canalizare menajera in localitatea Bontida, construire after school Stefan-Emilian in localitatea Bontida, comuna Bontida, judetul Cluj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul operatorului economic castigator
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru proiectul ? Asfaltare strazi in localitatile Bontida si Rascruci, retea de canalizare menajera in localitatea Bontida, construire after school Stefan-Emilian in localitatea Bontida, comuna Bontida, judetul Cluj? pentru urmatoarele obiective: Asfaltare drumuri in localitatile Bontida si Rascruci ( lungime :6.000 ml;Retea de canalizare menajera in localitatea Bontida inclusiv statie de epurare ( lungime totala :12.830 ml); Construire after school Stefan-Emilian in localitatea Bontida
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71300000-1-Servicii de inginerie (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea maxima contractata este de 355.234 lei fara TVA, din care:
a) Documentatie tehnica pentru obiectul investitional Asfaltare drumuri in localitatile Bontida si Rascruci ? maxim 184.403 lei fara TVA, din care PT=131.138 lei fara TVA, DE=17.265 lei fara TVA si AT=36.000 lei fara TVA
b) Documentatie tehnic pentru obiectul investitional Retea de canalizare menajera in localitatea Bontida inclusiv statie de epurare - maxim 104.244 lei fara TVA, din care PT=64.124 lei fara TVA, DE=17.883 lei fara TVA si AT=22.237 lei fara TVAc) Documentatie tehnica pentru obiectul investitional Construire after school Stefan-Emilian in localitatea Bontida maxim 66.587 lei fara TVA, din care PT=44.716 lei fara TVA, DE=12.620 lei fara TVA si AT=9.251 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 355, 234RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare - 7000 lei; Garantia de buna executie ? 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Guvernul Romaniei si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
oferta individuala/asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte Declaratia de neincadrare in art. 180 si 181.Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, societateanu se afla in incapacitate de plata.Se solicita arezentarea calitatii de participant la procedura.Operatorul economic va prezenta: certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare eliberat de ORC. Se solicita atestat A.N.R.E. de tip C1A
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita declararea valorii cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani pentru ademonstra capacitatea financiara a operatorului economic.Se solicita bilantul contabil pe ultimii 3 ani pentru a demonstra cifra de afaceri. Totodata, se solicita ca anul fiscal 2009 sa fie incheiat cu profit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri trebuie sa fie de cel putin 700.000 lei, urmarindu-se reducerea riscului neindeplinirii contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ca autoritatea contractanta sa se asigure in privinta calitatii serviciilor prestate de operatorul economic, in privinta experientei, aptitudinilor, eficientei si eficacitatii operatorului economic, se solicita urmatoarele documente: Verificarea capacitatii profesionale ? se va prezenta lista cu efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere;lista personalului responsabil cu indeplinirea contractului, CV-urile acestora, diplome si certificate, pentru a demonstra ca operatorul economic are resurse adecvate pentru indeplinirea contractului.
Se solicita prezentarea sistemului de management de mediu in conformitate cu normele ISO 14001:2005 sau echivalent
Se solicita declaratie pe proprie raspundere prvind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national.
Se solicita programul si sistemul de asigurare a calitatii pentru serviciile ofertate. Se solicita cerificat ISO 9001:2000 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? Ofertantul trebuie sa faca dovada finalizarii, in ultimii 3 ani a unui contract de servicii care sa fi avut ca obiect elaborare Proiect tehnic, detalii de executie si documentatii aferente obtinerii avizelor, acordurilor, autorizatiilor pentru investitii de infrastructura rutiera, canalizare menajera inclusiv statie de epurare si constructii civile, a carui valoare sa fie de 350.000 lei fara TVA. Aceasta cerinta poate fi demonstrata fie prin prezentarea unui singur contract, fie prin prezentarea mai multor contracte astfel: a) cel mult 1 contract de servicii de proiectare care sa fi avut ca obiect elaborarea Proiect tehnic, detalii de executie si documentatii aferente obtinerii avizelor, acordurilor, autorizatiilor pentruinfrastructura rutiera cu valoare minima de 180.000 lei fara TVA, b) cel mult 1 contract de servicii de proiectare care sa fi avut ca obiect elaborarea Proiect tehnic, detalii de executie si documentatii aferente obtinerii avizelor, acordurilor, autorizatiilor pentrucanalizare menajera inclusiv statie de epurare cu valoare minima de 104.000 lei fara TVAc) cel mult 1 contract de servicii de proiectare care sa fi avut ca obiect elaborarea Proiect tehnic, detalii de executie si documentatii aferente obtinerii avizelor, acordurilor, autorizatiilor pentruconstructii civile cu valoare minima de 66.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
45%
Descriere: Durata de prestare. Min 15 zile, max 45 zile
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 11:00
Locul: la sediul Autoritatii Contractante, com. Bontida, str. Mihai Eminescu, nr. 446, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si un reprezentant al CRPDRP. Din partea unui ofertant pot participa maxim doua persoane la sedinta de deschidere
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul face parte dintr-un proiect integrat finantat pe Masura 322, Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Guvernul Romaniei si bugetul local
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264504300, Email: [email protected], Fax: 0264504313, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 021213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Bontida
Adresa postala: str. Mihai Eminescu, nr. 446, Localitatea: Bontida, Cod postal: 400705, Romania, Tel. 0264262259, Email: [email protected], Fax: 0264262259, Adresa internet (URL): www.primariabontida.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 14:28