Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor, faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor si executie lucrari, inclusiv pentru bra


Anunt de participare numarul 107498/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VIRSOLT
Adresa postala:  Virsolt str.PrincipalaNr. 168Jud. Salaj, Localitatea:  Varsolt, Cod postal:  457355, Romania, Punct(e) de contact:  Denes Andrei, Tel. 0757056501, Email:  [email protected], Fax:  0260672500, Adresa internet (URL):  www.virsolt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor, faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor si executie lucrari, inclusiv pentru bransamente electrice pentru proiectul , ,Modernizare strazi, drum vicinal Kismal si DC74 in Comuna Varsolt, reabilitare camin cultural Recea, infiintare activitati dupa programul scolar tip after school in localitatea Varsolt, judetul Salaj"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Varsolt, judetul Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul contractului este proiectarea tehnica si executie lucrari pentru urmatoarele actiuni : - Modernizare strazi si drum vicinal Kismal in comuna Varsolt, satele Varsolt-Recea, modernizare DC 74 de la km 4+000 pana 6+790, judetul Salaj ( lungime :10.052, 36 m)
- Infiintare activitati dupa programul scolartip ?after school? in Comuna Varsolt
- Reabilitare camin cultural in localitatea Recea, comuna Varsolt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea maxima contractata este de 9.298.995 lei fara TVA.
a.Valoarea maxima a contractului pentru servicii de proiectare tehnica si detalii de executie este de 441.262 lei fara TVA.
- Valoarea maxima a contractului de servicii de proiectare pentru modernizare strazi si drum vicinal Kismal in satele Varsolt si Recea, modernizare DC 74 km 4+000 pana la km 6+790, comuna Varsolt :388.000 lei fara TVA
- Valoarea maxima a contractului de servicii de proiectare pentru infiintare activitati dupa programul scolartip ?after school? in Comuna Varsolt: 17.118 lei fara TVA
- Valoarea maxima a contractului de servicii de proiectare pentru reabilitare camin cultural in localitatea Recea, comuna Varsolt: 36.144 lei fara TVAb. Valoarea maxima a contractului de executie lucrari este de 8.857.733 lei fara TVA
- Valoarea maxima a contractului pentru executia de lucrari de modernizare strazi si drum vicinal Kismal in satele Varsolt si Recea, modernizare DC 74 km 4+000 pana la km 6+790, comuna Varsolt: 7.328.310 lei fara TVA
- Valoarea maxima a contractului pentru executia de lucrari pentru infiintare activitati dupa programul scolartip ?after school? in Comuna Varsolt :828.601 lei fara TVA
- Valoarea maxima a contractului pentru executia de lucrari pentru reabilitare camin cultural in localitatea Recea, comuna Varsolt: :700.822 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 9, 298, 995RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :170.000 lei fara TVAGarantia de buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Guvernul Romaniei si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta individuala sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se afla intr-una sau mai multe din situatiile de mai jos respectiv:
-Declaratie privind eligibilitatea (Formular 1)
-nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;(Formular 2)
-si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
-Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, societateanu se afla in incapacitate de plata.
-Se solicita prezentarea de certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local, respectiv certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat.
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata eliberat cu maxim 30 zile inaintea datei de deschidere a ofertelor;
- Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? in copie;
Ofertantul va face dovada prin prezentarea de documente edificatoare ? in copie - ca este atestat deA.N.R.E. pentru proiectare tehnica si executie lucrari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea calitatii de participant la procedura (Formular 3).
Se solicita declararea valorii cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani pentru ademonstra capacitatea financiara a operatorului economic, urmarindu-se reducerea riscului neindeplinirii contractului (Formular 4). Operatorul economic demonstreaza capacitatea financiara de a indeplini contractul ? va prezenta o scrisoare de confortemisa de o institutie bancara din Romaniaprin care sa demonstrezeca are acces la resurse financiare reale negravate de sarcini pentru indeplinirea contractului de executie lucrari pentru o perioada de 3 luni, si separat de alte angajamente pe care le are cu alte contracte.
-Se solicita bilantul contabil pe ultimii 3 ani pentru a demonstra cifra de afaceri. Totodata, se solicita ca situatia financiara (profitul net) la 31.12.2009 sa fie pozitiva.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri medii anuale trebuie sa fie minim 18.000.000 lei.Valoarea scrisorii de confort va fi egala cu suma rezultata din urmatoarea formula: Pretul ofertei+TVA/nr. luni ofertat*3Suma minima pentru indeplinirea obiectului contractului de lucrari pentru o perioada de 3 luni trebuie sa fie minim 1.000.000 lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente:
- Verificarea capacitatii profesionale ? se va prezenta lista cu efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere (Formular 5)
-Lista personalului responsabil cu indeplinirea contractului (Formularul 6), CV-urile acestora, diplome si certificate, pentru a demonstra ca operatorul economic are resurse adecvate pentru indeplinirea contractului.
-se solicita declaratie de disponibilitate pentru echipa propusa (Formular B2) pentru ca autoritatea contractanta sa se asigure ca lucrarile vor fi asigurate in permanenta cu eficienta maxima
-Declaratie privind echipamentele tehnice (Formular 7). Operatorul economic demonstreaza ca detine dotarile minime necesare in vederea bunei desfasurarii a activitatilor de proiectare tehnica si executie lucrari.
-Se solicita graficul de timp pentru prestarea serviciilor de proiectare tehnica (Formular 10A) si graficul de timp pentru executia lucrarilor ( Formular 10B).
-Se solicita lista cuprinzand asociatii/subcontractantii (Formular 11, 11A)
-Se solicita prezentarea listei principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani si lista principalelor servicii similare(Formular 8 si 9) demonstreaza activitatea profesionala si experienta dobandita de operatorul economic
-Se solicita prezentarea listei cu intreprinderile afiliate (daca este cazul)
-Se solicita lista cu experienta similara (Formular 12)
-Se solicita prezentarea sistemului de management de mediu in conformitate cu normele ISO 14001:2005 sau echivalent
-Se solicita sistemul de management in securitate si sanatate in munca OHSAS 18001:2000 sau echivalent.
-Se solicita programul si sistemul de asigurare a calitatii pentru executia lucrarilor ofertate. Se solicita certificat ISO 9001:2000
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita urmatoarele persoane pentru indeplinirea contractului :1 inginer proiectant drumuri si poduri, 1 inginer proiectant constructii civile, 1 inginer proiectant instalatii pentru constructii, 1 arhitect cu drept de semnatura, 1 responsabil tehnic cu executia infrastructurii rutiere, 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii civile, 1 inginer/subinginer drumuri si poduri (sef de santier), 1 inginer/subinginer constructii civile, 1 inginer/subinginer instalatii pentru constructii, 2 responsabili cu calitatea si 1 inginer/subinginer topograf autorizat.-Se solicita lista cu experienta similara (Formular 12) ? Ofertantul trebuie sa faca dovada finalizarii, in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari care sa fi avut ca obiect proiectare si executie lucrari de infrastructura rutiera si constructii civile, a carui valoare sa fie de 8.400.000 lei fara TVA. Aceasta cerinta poate fi demonstrata fie prin prezentarea unui singur contract, fie prin prezentarea mai multor contracte astfel: a) cel mult 1 contract de lucrari executie drumuri cu valoare minima de 7.000.000 lei fara TVAb) cel mult 2 contracte de lucrari ce au avut ca obiect executie constructii civile, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.000.000 lei fara TVAc) cel mult 3 contracte de servicii de proiectare care sa fi avut ca obiect proiectarea de infrastructura rutiera si constructii civile, a caror valoare cumulata sa fie de minim 400.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
25%
Descriere:
3.
Punctaj calitativ
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 11:00
Locul: Consiliul Local al Comunei Varsolt, strada Principala nr. 144, judetul Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si un reprezentant al CRPDRP. Din partea unui ofertant pot participa maxim doua persoane la sedinta de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/504300, Email:  [email protected], Fax:  0264/504313, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Varsolt
Adresa postala:  Strada Principala nr. 144, Localitatea:  Varsolt, Cod postal:  457355, Romania, Tel. 0260/672501, Email:  [email protected], Fax:  0260/672500, Adresa internet (URL):  www.virsolt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 16:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer