Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru proiectul ? Modernizarea infras


Anunt de participare numarul 108392/23.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CAPUSUMARE (CONSILIULLOCAL)
Adresa postala:  STR. PRINCIPALANR.24, Localitatea:  Capusu Mare, Cod postal:  407145, Romania, Punct(e) de contact:  BOLCHIS GHEORGHE, Tel. 0264350006, Email:  [email protected], Fax:  0264350006, Adresa internet (URL):  ComCapusu Mare, Loc Capusu Mare nr 24, jud Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru proiectul? Modernizarea infrastructurii locale in comuna Capusu Mare?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Capusu Mare, jud Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de executie, a documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru proiectul ? Modernizarea infrastructurii locale in comuna Capusu Mare?pentru urmatoarele obiective:
1. Asfaltare strazi in localitatea Capusu Mic, comuna Capusu Mare
2. Retea de alimentare cu apa, statie de tratare si captare cu drenuri
3. Retea de canalizare menajera si statie de epurare
4. Reabilitare si dotare Camin cultural in comuna Capusu Mare
5. Prima infiintare si dotare a centrului de ingrijire copii de tip after school.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) Documentatie tehnica pentru obiectul investitional Asfaltare strazi? maxim 166.936 lei fara TVA, din care PT=60 000 lei fara TVA, DE=54 186 lei fara TVA, Dac/av=5 000 lei fara TVAsi AT=47 750 lei fara TVA
b) Documentatie tehnica pentru obiectul investitional Retea alimentare apa maxim 69.072 lei fara TVA, din care PT=49 572 lei fara TVA, DE=9 500 lei fara TVA, Dac/av= 0 lei fara TVAsi AT=10 000 lei fara TVA
c) Documentatie tehnica pentru obiectul investitional Retea canalizare maxim 67 000 lei fara TVA, din care PT=50 000 lei fara TVA, DE=7 000 lei fara TVA, Dac/av= 0 lei fara TVAsi AT=10 000 lei fara TVA
d) Documentatie tehnica pentru obiectul investitional Reabilitare camin cultural maxim 44 500 lei fara TVA, din care PT=30 000 lei fara TVA, DE=10 500 lei fara TVA, Dac/av= 1 500 lei fara TVAsi AT=2 500 lei fara TVA
e) Documentatie tehnica pentru obiectul investitional Prima infiintare si dotare centru de ingrijire copii de tip after school maxim 18 500 lei fara TVA, din care PT=14 500 lei fara TVA, DE=2 000 lei fara TVA, Dac/av= 1 000 lei fara TVAsi AT=1 000 lei fara TVA
11. Informatii privind obiectivul lucrarii sau contractului, in cazul in care acesta implica si proiectare : Obiectivul contractului este proiectarea tehnica pentru urmatoarele actiuni :1. Asfaltare strazi in localitatea Capusu Mic, comuna Capusu Mare
2. Retea de alimentare cu apa, statie de tratare si captare cu drenuri
3. Retea de canalizare menajera si statie de epurare
4. Reabilitare si dotare Camin cultural in comuna Capusu Mare
5. Prima infiintare si dotare a centrului de ingrijire copii de tip after school.
Valoarea estimata fara TVA: 366, 008RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie ? 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Guvernul Romaniei si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
oferta individuala sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a putea participa ca ofertant la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, operatorul economic trebuie sa prezinte documente edificatoare prin care sa faca dovada ca :
o in ultimii 5 ani nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/ sau spalare de bani (Formular 1)
o a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic. (Formular 2)
o si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
o in ultimii 2 ani nu s-a aflat in situatia de a nu-si indeplini obligatiile contractuale sau de a-si fi indeplinit in mod defectuos aceste obligatii, fapt care sa fi produs sau sa fie de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor;
o nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.
o prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.? Se solicita prezentarea calitatii de participant la procedura (Formular 3).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Se solicita declararea valorii cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani pentru ademonstra capacitatea financiara a operatorului economic, iar valoarea acesteia trebuie sa fie de cel putin 700.000 lei, urmarindu-se reducerea riscului neindeplinirii contractului (Formular 4).? Se solicita bilantul contabil pe ultimii 3 ani pentru a demonstra cifra de afaceri. Totodata, se solicita ca situatia financiara la 31.12.2009 sa fie pozitiva.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? Se solicita declararea valorii cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani pentru ademonstra capacitatea financiara a operatorului economic, iar valoarea acesteia trebuie sa fie de cel putin 700.000 lei, urmarindu-se reducerea riscului neindeplinirii contractului (Formular 4).? Se solicita bilantul contabil pe ultimii 3 ani pentru a demonstra cifra de afaceri. Totodata, se solicita ca situatia financiara la 31.12.2009 sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita urmatoarele documente: ? Verificarea capacitatii profesionale ? se va prezenta lista cu efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere (Formular 5)
? lista personalului responsabil cu indeplinirea contractului (Formularul 6), CV-urile acestora, diplome si certificate, pentru a demonstra ca operatorul economic are resurse adecvate pentru indeplinirea contractuluiPersonal obligatoriu solicitat pentru serviciile de proiectare: -- arhitect cu drept de semnatura si vechime de minim 5 ani (copie legitimatie OAR vizata la zi);
-- Inginer instalatii - vechime minim 2, 5 ani;
--Autorizatie pt proiectare instalatii electrice tip Bp;
-- Inginer constructii civile-vechime minim 2, 5 ani.Pentru fiecare pozitie solicitata se vor numi persoane diferite. In cazul in care aceasta cerinta nu va fi indeplinita, ofertele vor fi respinse.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Situatia personala a candidatuluia. Declaratia privind eligibilitatea (formular 1)b. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 (formular 2)c. Documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidatd. Declaratia privind calitatea de participant (formular 3)2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionalea. Certificat de inregistrareb. Certificat Constatator3. Capacitatea economico-financiaraa.Dovada cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani ? minim 700.000 lei (Formular 4)b. Bilant contabil pe ultimii 3 ani (vizate si inregistrate la organele competente)4. Capacitatea tehnica si profesionalaa. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere (Formularul 5)b. Declaratie privind personalul implicat direct in indeplinirea contractului (Formularul 6)c. Declaratie de disponibilitate pentru persoanele propuse (Formularul B2)d. Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (Formular 7)e. Graficul de timp pentru prestare serviciilor proiectare tehnica (Formular 10A)f. Lista subcontractantilor / asociatiilor si acordurile de subcontractare / asociere (formular 11, 11A)g. Lista cu intreprinderile afiliateh. Lista principalelor servicii similare in ultimii 3 ani (Formular 9)i. Lista cu experienta similara (Formular 12)j. Recomandare din partea beneficiarilor (Formular 13)k. Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediuluil. Sistemului de management de personal in conformitate cu normele ISO 18001 sau echivalentm. Sistemul de management de mediu in conformitate cu normele ISO 14001:2005n. Programul si sistemul de asigurare a calitatii ISO 9001:2000o. Documente care sa certifice asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiip. Declaratia de vizitare a amplasamentului (Formular B)q. Declaratie de IMM (Formular 14)Garantia de participare (Formular 15)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2010 15:00
Locul: COMUNACapusu Mare, Loc. Capusu Mare, Str. Principala, Nr.24, Jud. Cluj, .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si un reprezentant al CRPDRP. Din partea unui ofertant pot participa maxim doua persoane la sedinta de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Guvernul Romaniei si bugetul local
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  03008, Romania, Tel. Telefon: 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare, nr. 1, jud. Cluj, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/504301, Email:  [email protected], Fax:  0264/504313, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Capusu Mare
Adresa postala:  Str Principala, nr 24, jud Cluj, Localitatea:  Capusu Mare, Cod postal:  407145, Romania, Tel. 0264350006, Email:  [email protected], Fax:  0264350006, Adresa internet (URL):  www.primaria-capusumare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2010 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer