Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea proiectului tehnic la obiectivul de investitii AMENAJARE BAI DE AGREMENT IN LOC. MALNAS BAI


Anunt de participare numarul 44350/23.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MALNAS (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI MALNAS JUD. COVASNA)
Adresa postala: comuna Malnas, sat Malnas, str.Principala, nr.30, jud. Covasna, Localitatea: Malnas, Cod postal: 527117, Romania, Punct(e) de contact: BILA IMRE, Tel.0267353800, Email: [email protected], Fax: 0267353573
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea proiectului tehnic la obiectivul de investitii AMENAJARE BAI DE AGREMENT IN LOC. MALNAS BAI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatea Malnas Bai
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea proiectului tehnic si ale celorlalte documentatii mentionate la pct-ul.II.2.1), in vederea realizarii obiectivului de invcestitiiAMENAJARE BAI DE AGREMENT IN LOC. MALNAS BAI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74222000-1 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie; elaborarea documentatiilor necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie; obtinerea avizelor si acordurilor impuse prin certificatul de urbanism; asigurarea asistentei tehnice pe toata perioada executiei lucrarilor; documentatii urbanistice, studii de impact, studii/expertize de amplasament, precum si documentatia de atribuire a contractului de achizitie publica de lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 240, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Toate cerintele se raporteaza la valoarea estimata a contractului.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 3800 RONGarantia de buna executie :5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului: din bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici. Asociatii vor indeplini prevederile art.44 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente
Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiei la asigurarile sociale de stat si somaj formular tip
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in cazul persoanelor juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
- declaratia privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau cel putin egalacu 1.000.000 RON/echivalentul a 274.816 Euro (1 Eu=3, 6388 RON) ;
- bilant contabil la 30.06.2007, vizat de organul fiscal;
- informatii generale, conform formularului anexat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - Formular 12 E;
- Lista cu experienta similara- Se va completa formularul anexat;
- Pentru a fi calificati, ofertantii trebuie sa fi prestat, in ultimii 5 ani, cel putin un serviciu de natura si complexitatea celui care urmeaza a fi realizat si in valoare mai mare sau egala cu 800.000 RON. In acest sens ofertantii vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari-autoritoritati contractante sau clienti privati.- Ofertantii trebuie sa prezinte recomandari din partea beneficiarilor celor mai importante servicii similare prestate. Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, obligativitatea prezentarii cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar/client.
- Declaratie privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va completa formularul F; Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;
- Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
- Informatii privind subcontractantii- Se va completa formularul D. Pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din servicii se vor prezenta documentele de calificare solicitate contractantului general;
- Informatii privind asocierea, daca este cazul. Se desemneaza liderul asociatiei. Acesta trebuie sa indeplineasca, prin forte proprii, minim 50% din valoarea contractului. Se completeaza formularul model Acord de asociere si asociatii vor prezenta documentele de calificare solicitate pentru liderul asociatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
519/18.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2008 10:30
Locul: La sediul autoritatii contractante (Primaria comunei Malnas)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, localitatea Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art.272 alin.1 si 2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Malnas- secretar Imre Bela
Adresa postala: comuna Malnas, sat Malnas, nr.30, Localitatea: Malnas, Cod postal: 527117, Romania, Tel.0267353800, Email: [email protected], Fax: 0267353800
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2008 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer