Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea Registrului local de spatii verzi ca un sistem informational de tip GIS


Anunt de participare numarul 109654/19.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN HATEGAN, Tel. 0257281850 int 289, In atentia:  Irimia Rodica, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0257281850 int 285, 0257284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Edilitar, Tel. 0257/281850 int 132, In atentia:  Irimia Rodica, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Edilitar, Tel. 0257/281850 int 132, In atentia:  Irimia Rodica, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  camera 5 Registratura generala, Tel. 0257/281850 int 316, In atentia:  Irimia Rodica, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea Registrului local de spatii verzi ca un sistem informational de tip GIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea Registrului local de spatii verzi ca un sistem informational de tip GIS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71222100-1 - Servicii de cartografiere a zonelor urbane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini Autoritateacontractanta incheie un contract pe o durata de 6 ani
Valoarea estimata a prestrilor de servicii pentru anul 2010 :40.322, 58 lei faraTVAValoareaestimata a achizitiei pe 6 ani :1.774.193, 55 leifara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 774, 193.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 17.742lei, adica 1% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie de 5% din valoarea contractuluifara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea- cerinta obligatorie : completarea si prezentarea Formular 12A, in original
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- cerinta obligatorie- se va completa Formular 12B
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata , cerinta obligatorie: certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale care sa ateste ca firma ofertanta nuinregistreazadatorii, valabile la data depunerii ofertelor sau orice alte formulare tip ? eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata.
Copia certificatuluide inregistrareemis de Oficiul Registrul Comertului sau orice alt document echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata), valabil la datadeschiderii ofertelor, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Copia certificatuluide inregistrareemis de Oficiul Registrul Comertului sau orice alt document echivalent.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoanajuridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru deschiderea pe teritoriul Romaniei a unui cont de Trezorerie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelorserviciiin ultimii 3 aniCerinta minima: Seva completaformularul 12E Se va prezenta dovada prestarii de servicii similarecu cele ce urmeaza a fi atribuit de 1.500.000 lei- Recomandare: Se va prezentarecomandare din partea beneficiarilordeserviciisimilare cucele ce urmeaza a fi atribuit.
- Standarde de asigurarea calitatii(*)Cerinte minime : Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru prestarea de servicii similare, cu cele ale contractului ce urmeaza a fi atribuit, conform ISO 9001/2001se vor prezenta copii legalizate dupa certificate
( ofertantul va avea asupra lui si originalul)sau alte certificate similareeliberate de autoritatile competente in tara in care ofertantul este rezident.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
93
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2010 10:00
Locul: Primaria Municipiului Arad, Cam 12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.3 SECTOR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala:  PTA TEPES VODA NR. 2A, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300055, Romania, Fax:  0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310130, Romania, Tel. 0257/281850 INT 236, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  WWW.PRIMARIAARAD.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2010 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer