Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea si verificarea documentatiei tehnico-economice (fazele P.T,C.S, D.E. si P.A.C.) ptr. obiectivul de investitii Amenajare albie rau Siret si rau Moldova la Roman, judetul Neamt


Anunt de participare numarul 99200/30.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Investitii, Tel.0234 / 541.646, In atentia: ing. Dana Manoliu, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea si verificarea documentatiei tehnico-economice (fazele P.T, C.S, D.E. si P.A.C.) ptr.obiectivul de investitii Amenajare albie rau Siret si rau Moldova la Roman, judetul Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lucrarile propuse a se executa sunt situate in municipiul Roman, pe malul drept al raului Siret, in aval de statia de epurare a orasului.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE SI VERIFICARE DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA (FAZELE P.T.+C.S., D.E. SI P.A.C.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita: intocmire si verificare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S. si P.A.C.) a studiilor (topografice, hidrologice, geotehnice), a documentatiilor pentru obtinerea certificatuluide urbanism si a avizelor si acorduri solicitatein certificatulde urbanism, intocmirea documentatiei pentru scoatere terenuri din circuitul agricol (aceasta din urma daca este cazul) si pentru obtinerea certificatuluide urbanism si a avizelor si acorduri solicitatein certificatulde urbanism, intocmire documentatie tehnico-economica (faza D.E.) si a oricarei alte documentatii sau studiu solicitat de beneficiar inclusiv reactualizarea Devizului General, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor inclusiv elaborarea Planului de securitate si sanatate pentru executarea lucrarilor la obiectivul de investitiiAmenajare albie rau Siret si rau Moldova la Roman, judetul Neamt incluzand lucrarile care sunt precizate in Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 947RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 230 RON.Garantia de buna executie se constituie intr-un cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. contractului de servicii conform documentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat de la Bugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea ofertantului in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Cazier judiciar;certificateconstatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale(valabile la data depunerii ofertelor in S.E.A.P);Certificat de inregistrare;Certificat constatator emis de O.R.C;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de, 31.12.2007 si 31.12.2008vizat si inregistrat de organele competente si balanta contabila la 31.03.2010;formularul Informatii generale; Obligatii contractuale, in desfasurare, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 anitrebuie sa fie cel putin egala cu: 23.800 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani; formularul Experienta similara;3(trei) recomandari din partea unor beneficiari pentru prestarea unor servicii similare; Declaratie si lista cu echipamentele tehnice din dotare; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale.Cerinte obligatorii: 1. Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ordinului nr.1671/2007 pentru domeniile: a) intocmirea studiilor hidrologice; b) intocmirea studiilor hidrogeologice; c) intocmirea studiilor de gospodarire a apelor si d)elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.
2. Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 107/2010 pentru:
persoane fizice: categoria B sau C;
sau persoane juridice: clasaa III-a3. Atestate verificatori proiecteconform Ordinului M.L.P.T.L. nr.777/2003, cerintele: A7-Rezistenta si stabilitate pentru constructii si amenajari hidrotehnice;
B5-Siguranta in exploatare pentru constructii si amenajari hidrotehnice;
D-igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si protectia pentru toate domeniile.
Certificat de atestare ISO 9001 sau echivalent pentru managementul calitatii;Certificat de atestare ISO 14001 sau echivalent pentru managementul de mediu;Certificat OHSAS 18001 sau echivalent-pentru managementul Sanatatii si Securitatii Ocupationale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi incheiat si indeplinit cel putin 1 (unu) contract cu o valoare egala (sau mai mare) de 5.900 RON (fara T.V.A.)sau cel mult 3 (trei) contracte de valoare cumulata egala (sau mai mare) de 10.700RON (fara T.V.A.).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5687/30.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2010 18:00
Locul: in S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici au obligatia sa se inregistreze in SEAP conform prevederilor HG 1660/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.513.296, Fax: 0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta. Deciziile CNSC pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Bacau in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de ApaSIRET Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.541.646, Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2010 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer