Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea studiilor de solutie pentru utilizatorii care solicita racordarea la reteaa la CNTEE Transelectrica SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 137080/04.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel. +40 213035617, In atentia: Lidia Paun, Email: [email protected], Fax: +40 213035670, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNTEE Transelectrica SA
Adresa postala: Str.Olteni nr.2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Paun, Tel. +40 213035789, In atentia: Lidia Paun, Email: [email protected], Fax: +40 213035670, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNTEE Transelectrica SA
Adresa postala: Str.Olteni nr.2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Paun, Tel. +40 213035789, In atentia: Lidia Paun, Email: [email protected], Fax: +40 213035670, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNTEE Transelectrica SA
Adresa postala: Str.Olteni nr.2-4, sector 3, parter - registratura, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Paun, Tel. +40 213035789, In atentia: Lidia Paun, Email: [email protected], Fax: +40 213035670, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Elaborarea studiilor de solutie pentru utilizatorii care solicita racordarea la reteaa la CNTEE Transelectrica SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: la sediul achizitorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiile vor propune solutii de racordare a utilizatorilor corespunzatoare locului de producere sau consum, tipului instalatiilor pentru care se solicita racordarea si altor informatii relevante pentru stabilirea solutiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79415200-8 - Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aproximativ 180 studii de solutii ( conform caietului de sarcini )
Valoarea estimata fara TVA: 18, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul Garantiei de participare este 180.000, 00 LEI sau echivalentul in EURO Cursul se schimb Lei / EURO va fi considerat cel stabilit de BNR (valabilla data mentionata in anuntul de participare).Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de prezentare al Garantiei de participare la licitatie este orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original (Formularul 3), sau prin orice mod conform art.86 din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul este IMM, conform prevederilor Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, coroborat cu legislatia in achizitii, garantia de participare poate fi constituita la jumatate din valoarea solicitata in documentatia de atribuire. In cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine neconditionat contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, conform art. 2781 din OUG 76/30.06.2010 suma de 9.360 lei Cuantumul GBE va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A; se va constitui prin retineri succesive, din plata cuvenita pentru facturile fiecarui serviciu prestat fara TVA. Prest.va deschide un cont la dispozitia achizitorului la o banca agreata de ambele parti in care va depune o suma initiala in valoare de 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite prestatorului pana la concruenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. In cazul in care ofertantul este IMM, conform prevederilor Legii 346/14.07.2004, GBE va fi constituita la jumatate din valoare.Valabilitatea garantiei de buna executie a contractului va depasi cu 1(una) luna data lacare se estimeaza ca se va obtine PVR Finala a serviciilor. Garantia de buna executie se elibereaza in termen de maxim 14 zile de la receptie, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse, plata se va face prin transfer bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular B0. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociaiti.
- Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta declaratia de eligibilitatein stricta conformitate cu modelul Formular B1.1. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri Formularul B1.1 va fi completat de toti membrii asociati.
- Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta declaratia de eligibilitatein stricta conformitate cu modelul Formular B1.2. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri/subcontractari/tert sustinator, Formularul B1.2 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere/subcontractantii desemnati/tertul sustinator.
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Octavian Lohan, Corneliu Ene, Ciprian Diaconu, Marian Mache Gheorghita, Alin Vladulescu, Mihai Zdru, Oana Udrea.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010. Se va prezenta ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- modelul Formular B1.3. - Persoane fizice/juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii, in copie conform cu originalul semnata si stampilata de catre persoana autorizata.Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere.Ofertantul plasat pe primul loc, inainte de a transmite comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
- Persoanele fizice / juridice straine - Se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil - Se va prezenta copia bilantului contabil pe an 2011, inregistrat la Administratia Financiara. In cazul unei asocieri bilantul contabil va fi prezentat de toti membrii asociati.
- Informatii privind cifra de afaceri - Cifra de afaceri medie globala anuala pentru ultimii trei ani, nu trebuie sa fie mai mica de 6.000.000, 00 LEI sau echivalentul inEURO. Calculata la cursul de schimb mediu anual EURO / LEI stabilit de BNR pentru 2011 = 4, 2379, 2010 = 4.2099 si 2009 = 4, 2373 (site-ul www.bnr.ro ).
Nota: - Daca o asociere de operatori ec.depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se ia in considerare capacitatea tehnica si resursele subcontract.
- Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186alin (1), (2) si (3) din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modif.si completari ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind asocierea - - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacit.tehnica si profes.se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se iau in considerare capacit. tehnica si resursele subcontract./ producat.
Capacit.tehnica si/sau profes.a op.ec.poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin.(1), (2) si (3) din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificari si completari ulterioare;
- Experienta similara si Recomandari - Prezentarea unei liste a principalelor servici prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista poate fi insotita de recomandare de la beneficiari. Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau a maxim 4 (patru) documente/ contracte / procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii in val.de 18.000.000 lei; val.celor maxim 4 contr.se vor cumula, astfel incat sa confirme prestarea de servicii in val.de 18.000.000 lei ? Formularul B5.Se vor putea prezenta si copii de pe parti relevante ale contractelorparti relevante
Recomandarea va cuprinde: modul de indeplinire al obligatiilor; neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, daca este cazul; receptii amanate sau respinse, daca este cazul.
- Subcontractanti - Ofertantii vor mentiona partea din contract pe care au intentia sa o subcontracteze, insotita de Lista cu subcontractanti.
- Declaratie privind dotarile specifice- Declaratie privind dotarile specifice: echipamente, mijloace de transport, etc., pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului in bune conditii.
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani, asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si pers.responsabile direct de indeplinirea contractului Firmele ofertante trebuie sa dispuna de specialisti cu o vechime de 5 ani in urmatoarele domenii de activitate: - calculul regimurilor stationare ale SE;
- calculul stabilitatii statice de scurtcircuit;
- calculul regimurilor de scurtcircuit;
- studii de racordare a utilizatorilor la retea.
Pentru dovedirea experientei , se vor prezenta CV-urile profesionale ale persoanelor respective
Certificarea de catre organisme acreditate a sistemului de management al calitatii - SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1718
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2012 11:00
Locul: CNTEE Transelectrica SA Str.Olteni nr.2-4, sector 3, etaj 7, camera 710
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca sunt doua oferte cu acelasi pret.In cazul in care in urma analizarii ofertelor primite si dupa aplicarea pct. ? Corectareaerorilor, pe primul loc se vor clasa 2(doi) sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta vasolicita acestora o reofertare ? Oferta financiara - in plic inchis, la data si ora care va fimentionata in invitatia privind reofertarea.Reofertele care au fost depuse dupa data si ora mentionata in invitatia privind reofertareavor fi respinse si se vor returna nedeschise.Deschiderea plicurilor care contin reofertarea va avea loc la data si ora mentionata ininvitatia privind reofertarea. Comisia de evaluare va intocmi un proces verbal de deschidere aplicurilor care contin reofertarea care urmeaza sa fie semnat atat de membrii comisiei cat si decatre reprezentantii ofertantilor care sunt prezenti la deschiderea reofertelor. Fiecare ofertantare dreptulde a primi o copie a procesului verbal de deschidere, indiferent daca acestia au fostsau nu prezenti la sedinta de deschidere.Oferta care va avea pretul cel mai scazut dintre ofertele financiare reofertate, va fideclarata de catre comisia de evaluare, oferta castigatoare. Procesul de reofertare se va desfasurain maxim 3 etape. Daca in urma aplicarii procesului repetitiv de reofertare (maxim 3 etape), nu serealizeaza o departajare a ofertelor, Autoritatea Contractanta in baza art.209 alin.1 lit. d din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? respectiv ?este imposibila incheiereacontractului? va anula procedura de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.(art.256^2(1)a)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE Transelectrica SA - Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str.Olteni nr.2-4, sectoe 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 213035967, Fax: +40 213035610, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer