Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea studiilor factorilor de risc pentru caile ferate din punct de vedere al alunecarilor de teren, inundatiilor si seismelor pentru : judetul GIURGIU ( Lotul 1) , judetul ILFOV ( Lotul 2 ) , Municipiul BUCURESTI ( Lotul 3 ) , judetul PRAHOVA ( Lo


Anunt de participare (utilitati) numarul 69160/20.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Bdul. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 ( Palat CFR ), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala - Serviciul Achizitii Publice, Tel.021/ 319.24.30, In atentia: dlui Craciun Marius , dlui Mihaescu C-tin Cezar, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/ 319.24.30, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Elaborarea studiilor factorilor de risc pentru caileferate din punct devedere al alunecarilor de teren, inundatiilor si seismelor pentru : judetul GIURGIU ( Lotul 1) , judetul ILFOV ( Lotul 2 ) , Municipiul BUCURESTI ( Lotul 3 ) , judetul PRAHOVA ( Lotul 4 ) , judetul BUZAU ( Lotul 5) - aferente lucrarii de reabilitare a liniei de cale ferataGiurgiu Bucuresti Nord Iasi Cristesti Jijia ( Coridorul IX pan-european)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: JudetulGIURGIU (Lotul 1) , JudetulILFOV (Lotul 2) , Municipiul BUCURESTI (Lotul 3) , Judetul PRAHOVA (Lotul 4) , Judetul BUZAU (Lotul 5).
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea de studii geotehnice, culegerea de date generale privind geologia, hidrologia, litologia, evolutia precipitatiior si date privind comportarea terasamentelor si lucrarilor de arta in timpul cutremurelor majore , precum si interpretarea rezultatelor acestor studii pt. reabilitarea liniei de cale ferataGiurgiu Bucuresti Nord Iasi Cristesti Jijia aferenta judetelor GIURGIU , ILFOV , PRAHOVA , BUZAU , Mun. BUCURESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71317000-3 - Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea studiilor factorilor de risc pentru caileferate, din punct devedere al alunecarilor de teren, inundatiilor si seismelor pentru 5 judete de pe tronsonul CF aferent Coridorului IX pan-european.
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1.500 lei pentrufiecare lotinparte (IMM reducere 50%)., prin - scrisoare de garantie bancara, ordin plata + extras cont.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare : Bugetul de Stat pentru toate cele 5 loturi.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Grupul de operatori economici care se asociaza pentru a depune o oferta comuna trebuie sa prezinte asocierea si sa numeasca liderul de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 181 OUG 34
- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si de stat .
Ofertantiitrebuie sa prezinte certificate :
- Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: obiectul de activitate si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii 85/2006- Certificatului de calitate SR EN ISO 9001 :2001 sau ISO 9001-2000 ori un alt document care sa confirme asigurarea nivelului corespunzator al calitatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului
b) Bilanturile contabile, din anii 2006 si 2007, vizate si inregistratec) Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a serviciului pentru care ofertantul este considerat calificat trebuie sa fie egala sau mai mare de 250.000 lei pt. fiecare lot in parte .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar AFER corespunzatoractivitatiloraferentestudiului : proiectare si consultanta in domeniul feroviar ( studii geotehnice si hidrogeologice, studii de impact asupra mediului, monitorizarea factorilor de mediu ) si pentru activitati de testari si analize tehnice in situ si in laborator acreditat AFER ( cu dotarile tehnice minime conf. FDA ).
- Ofertantii trebuie sa demonstreze ca au mai intocmit cel putin un astfel de serviciu. Lista serviciilor executate in ultimii 3 ani. Contractele vor fi insotite de recomandari semnate si stampilate de beneficiar. Cerinta minima = 1 contract cu val. egala sau mai mare decat 42.000 lei pentru fiecare lot (judet)in parte si al carui obiect a fost executia unui astfel de serviciu.
- Pentru prestarea acestuiserviciu : -cel putin un inginer constructor cu experienta in domeniu avand specializarea Cai Ferate Drumuri si Poduri si detinator alatestatului de verificator si expert MLPAT la exigenta Af ( Rezistenta si stabilitateamasivelor de pamant la solicitari statice si dinamice ); - cel putin un specialist in fizica pamantului si probleme de mediu .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2008 11:00
Locul: CNCF "CFR" SA , Directia Comerciala Serv. Achizitii Publice, etaj 3 , cam. 29 sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta copii dupa BI / CI .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Corespondenta, comunicarile si clarificarile dintre autoritatea contractanta si operatorii economici se vor face in LIMBA ROMINA .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.5180, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.321.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF CFR SA -DirectiaAsistenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1 (Palatul CFR), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.315.11.17, Fax: 021.315.11.17
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2008 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer