Licitatie Publica - Elaborarea studiilor necesare pentru reabilitarea si modernizarea Centrelor de cazare temporara nr.1 si nr.2
Anunt de participare numarul 74864/03.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Trifan, Tel.0259.437000, 0259.436276, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0259.437000, 0259.436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Municipiul Oradea
Adresa postala: Piata Unirii nr.1, ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Dan Antoniu, Tel.0259/437000, Email: [email protected], Fax: 0259/440746
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Municipiul Oradea
Adresa postala: Piata Unirii nr.1, ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Dan Antoniu, Tel.0259/437000, Email: [email protected], Fax: 0259/440746
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Oradea
Adresa postala: Piata Unirii nr.1, ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Dan Antoniu, Tel.0259/437000, Email: [email protected], Fax: 0259/440746
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborarea studiilor necesare pentru reabilitarea si modernizarea Centrelor de cazare temporara nr.1 si nr.2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In prima faza se va elabora: Documentatia pentru obtinerea de avize si acorduri, Expertiza tehnica, Auditul energetic, Studiul de fezabilitate/D.A.L.I. (Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventie) si Analiza cost beneficiu (daca nu este inclusa in SF/DALI), umand ca restul documentatiei ce face obiectul contractului, respectiv PAC, PT, CS si DDE, sa se elaboreze dupa aprobarea cererii de finantare incadrul POR 2007-2013 Axa prioritara 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatia ce se va elabora pentru ambele loturi va cuprinde: Documentatia pentru obtinerea de avize si acorduri, Expertiza tehnica, Auditul energetic, Studiul de fezabilitate/D.A.L.I. (Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventie) si Analiza cost beneficiu (daca nu este inclusa in SF/DALI), umand ca restul documentatiei ce face obiectul contractului, respectiv PAC, PT, CS si DDE, sa se elaboreze dupa aprobarea cererii de finantare incadrul POR 2007-2013 Axa prioritara 3 .
Lotul I Reabilitarea si modernizarea Centrului de cazare temporara nr.1;
Lotul II Reabilitarea si modernizarea Centrului de cazare temporara nr.2
Valoarea estimata fara TVA: 252, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de Participare: -Lotul I - 1260 LEI; Lotul II - 1260LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea ;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat de inregistrare;
-Cerficat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat valabil la data deschiderii ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata, eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat;
-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local valabil la data deschiderii ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata, eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil pe anul 2006, 2007 vizat si inregistrat de organele competente in domeniu si preliminat la 2008;
-Fisa de informatii generale , din care sa rezulte ca cifra medie anuala de afaceri rezultata exclusiv din prestarea serviciilor de proiectare pe ultimii 3 ani este mai mare sau egala cu :
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-370.000 lei, respectiv 86.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Recomandare din partea a cel putin doi beneficiari;
-Prezentarea Certificatelor ISO 9001:2001, ISO 14001:2005 si ISO 18001:1999;
-Declaratie privind echipamentele tehnice ;
- Declaratie cu personalul specializat disponibil pentru indeplinirea prezentului contract, unde se impune ca cerinta minima obligatorie existenta ca si personal angajat sau pe baza de contract a cel putin unui inginer cu specializare C.C.I.A. avand experienta de in domeniu de minim 3 ani;
-Lista privind subcontractantii;
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)care sa cuprinda obligatoriu indeplinirea si finalizarea a cel putin unui contract privind servicii de proiectare la nivel S.F. si D.A.L.I.sau P.T., avand ca obiect reabilitarea sau modernizarea unor cladiri, a carui valoare sa fie de cel putin:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-42.000 lei, insotita de copia xerox a respectivului contractului similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2009 12:00
Locul: -sediul primariei Oradea, str. P-ta Unirii, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Oradea-Serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000, Email: [email protected], Fax: 0259/440746
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2009 19:35