Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborarea Studiului de Fezabilitate, Analizei economice, Analizei financiare, Analizei institutionale, Studiului de evaluare a impactului asupra mediului si Aplicatiei de finantare in cadrul Proiectului regional de alimentare cu apa si canalizare din j


Anunt de participare (utilitati) numarul 95231/03.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI VIOREL BURCUS, Tel.0248 625050, Email: [email protected], Fax: 0248 223540, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Elaborarea Studiului de Fezabilitate, Analizei economice, Analizei financiare, Analizei institutionale, Studiului de evaluare a impactului asupra mediului si Aplicatiei de finantare in cadrulProiectului regional de alimentare cu apa si canalizare din judetul Arges in vederea accesarii Fondului de Coeziune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul S.C. APA CANAL 2000 S.A
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 1, 000, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 contract/luna, cf. cantitatilor minime si maxime specificate in Documentatia de atribuire
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea Studiului de Fezabilitate, Analizei economice, Analizei financiare, Analizei institutionale, Studiului de evaluare a impactului asupra mediului si Aplicatiei de finantare in cadrulProiectului regional de alimentare cu apa si canalizare din judetul Arges in vederea accesarii Fondului de Coeziune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
72221000-0-Servicii de consultanta privind analiza economica (Rev.2)
79421200-3-Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
90711400-8-Servicii de evaluare a impactului asupra mediului (EIA), altele decat cele pentru constructii (Rev.2)
90713100-9-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de ape reziduale, altele decat cele pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. ElaborareaAplicatiei de finantare si a documentatiei suport in vederea obtinerii finantarii prin POS de Mediu a lucrarilor incluse pe Lista investitiilor prioritare in domeniul infrastructurii de apa si apa uzata din judetul Arges.
2. Estimari privind numarul minim si maxim de localitati pentru care se solicita prestarea serviciilor care fac obiectul contractului pe durata intregului acord-cadru:
- Minim 7 localitati;
- Maxim 17 localitati.
3. Estimari privind numarul minim si maxim de localitati pentru care se solicita prestarea serviciilor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: - Minim 5 localitati;
- Maxim 17 localitati.
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 1, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 40.000 lei.-Forma de constituire: 1.un instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara/societate de asigurari; sau 2.ordin de plata in cont AC
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular nr. 1/Completarea si prezentarea declaratiei privind eligibilitatea;
- Formular nr. 2/Completarea si prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Prezentarea certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii candidaturii;
- Prezentarea certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii candidaturii
- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 3/Prezentarea informatiilor generale;
- Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organele competente (inclusiv ultimul bilant la 30.06.2009).Nivel minim: media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 1.000.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular nr. 4/Prezentarea listei prinicpalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
- Candidatul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte de prestare servicii de profil (domeniul alimentari cu apa-canalizare), avand ca obiect: elaborare studiu/studii de fezabilitate, intocmire aplicatie de finantare, inclusiv documente suport in vederea accesarii de granturi/fonduri europene nerambursabile de preaderare si/sau din instrumente structurale si intocmire studiu/studii de evaluare a impactului de mediu, a caror valoarecumulata sa fie de minim 50.000 Euro (fara TVA), din care: i). Elaborare studii de fezabilitate, evaluarea impactului asupra mediului, intocmire cerere de finanatare in vederea accesarii de granturi/fonduri europene nerambursabile (incluzand documente suport), in valoare de min. 40.000 Euro; si ii). Analiza cost beneficiu in valoare de min. 10.000 Euro.
- Prezentarea recomandarilor/documentelor constatatoare;
- Formularul nr. 5/Prezentarea listei cu personalul de specialitate (inclusiv CV-uri).Nivel minim: Candidatul trebuie sa faca dovada indeplinirii a urmatoarelor cerinte obligatorii: 1 director de proiect, 1 manager de proiect, 5 experti tehnici, 1 expert financiar, avand profilul mentionat la Cap. V.4.lit.B, pct.1 din Documentatia de atribuire aferenta Etapei a I-a de selectare a candidatilor;
- Formular nr. 6/Prezentarea declaratiei de disponibilitate (dupa caz);
- Formular nr. 7/Prezentarea angajamentului privind resursele umane;
- Acord asocierie/Prezentarea informatiilor privind asocierea (daca este cazul);
- Formular 8/Prezentarea Informatiilor privind subcontractantii (daca este cazul);
- Prezentarea ceritificatului ISO 9001;
- Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere conform careia operatorul economic se angajeaza sa tina cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii la elaborarea ofertei si sa respecte aceste conditii pe parcursul indeplinirii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2010 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2010 14:00
Locul: sediul S.C. APA CANAL 2000 S.A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, Persoane delegate din partea candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Justificare alegere procedura: In vederea accesarii fondului de coeziune de catre S.C. APA CANAL 2000 S.A. Pitesti, este necesara achizitionarea serviciilor de consultanta necesare pentru elaborarea Aplicatiei de finantare si a documentatiei suport in cadrulproiectului regional de alimentare cu apa si canalizare din judetul Arges.Avand in vedere complexitatea deosebita a serviciilor de consultanta necesare pentru elaborarea Aplicatiei de finantare si a documentatiei suport in cadrul proiectului regional de alimentare cu apa si canalizare din judetul Arges si dat fiind timpul scurt avut la dispozitie pentru elaborarea si depunerea acesteia, procedura aleasa de autoritatea contractanta in vederea incheierii acordului cadru este cea de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare accelerata, in temeiul prevderilor art. 251 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, precum si ale art. 113 alin. (2) si (3) din acelasi act normativ.Pe de alta parte, tinand cont de natura exceptionala a situatiei economice actuale care se reflecta si pe piata serviciilor de consultanta de specialitate, accelerarea implementariiproiectului din punctul de vedere al timpului alocat pentru aplicarea procedurii de atribuire de achizitie a serviciilor care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit, pe langa efectele sociale benefice presupuse de realizarea acestuia, va avea si un impact pozitiv asupra mediului economic, situatie de natura sa fie in acord cu prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 51/2009.Prin urmare, data fiind importanta si necesitatea implementarii urgente a proiectului regional de alimentare cu apa si canalizare din judetul Arges, precum si faptul ca timpul avut la dispozitie pentru elaborarea si depunerea Aplicatiei de finantare si a documentelor suport in vederea obtinerii finantarii nerambursabile este foarte scurt, se impune accelerarea procedurii de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+ 4 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: + 4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipiului Pitesti
Adresa postala: Bdul. Eroilor nr. 5, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+ 4 (0248) 216.599, Email: [email protected], Fax: + 4 (0248) 212.410, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=109
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal, cf. art. 256^2 lit.a) din OUG nr.34/2006.Data luarii la cunostinta a doc. de atribuire este data publicarii acesteia in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contracte Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Victoriei nr. 15, Localitatea: Pitesti, Cod postal: -, Romania, Tel.+ 4 (0248) 222.445, Email: [email protected], Fax: + 4 (0248) 222.445, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2010 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer